0  |  0

با حمایت پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود: رویداد کارآفرینی حوزه گردشگری

با حمایت پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود: رویداد کارآفرینی حوزه گردشگری

مرکز فن بازار ملی ایران با حمایت پارک فناوری پردیس معاونت علمی در نظر دارد به منظور جذب سرمایه برای استارتاپ‏های حوزه گردشگری با هدف توسعه زیست بوم نوآوری و استارتاپی كشور چهارمین رویدادStartup Demo را برگزار کند.
اکبر قنبرپور رییس مرکز فن بازار ملی ایران اعلام کرد: این رویداد در نیمه مردادماه سال جاری در محل اتاق بازرگانی ایران با حضور سرمایه ‏گذاران تخصصی این حوزه و استارتاپ‌های حوزه گردشگری بعنوان سرمایه پذیران برگزار خواهد شد.
به گفته وی محورهای اصلی این رویداد گردشگری مجازی، گردشگری و تفریح، گردشگری و صنایع دستی، گردشگری و اقامت است.
رییس مرکز فن بازار ملی ایران هدف اصلی این رویداد را مواجهه و مذاکره مستقیم و رودرروی صاحبین ایده و استارتاپ ها با سرمایهگذاران دانست و گفت: چهارمین رویدادStartup Demo در 2 بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپ ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه گذاران و استارتاپ ها) برگزار می شود و استارتاپ ها می توانند طی آن به جمع زیادی از سرمایه گذاران دسترسی داشته باشند.
وی ادامه داد:سرمایه گذاران نیز در یک زمان کوتاه، استارتاپ ها را بررسی کرده و پس از برگزاری جلسات خصوصی و بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و ... به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه گذاری در آنها اعلام نظر خواهند كرد، در این صورت مذاكرات بعدی تا حصول نتیجه نهایی توسط مركز فن ‏بازار ادامه خواهد داشت.
قنبرپور در خصوص اهمیت برگزاری این رویدادها افزود: یكی از خلأهای زیست بوم نوآوری و استارتاپی كشور، نبود فرصت ها و بسترهای جذب سرمایه است كه رویدادهای استارتاپ دمو تلاش دارد این زمینه را برای شركت های نوپا و استارتاپ ها برای سرمایه پذیری از یك طرف و برای سرمایه گذاران برای بررسی شركت های آماده و دارای ظرفیت سرمایه گذاری از سوی دیگر فراهم نماید.
مهلت استارتاپ ها و شرکت های نوپا برای ثبت نام در این رویداد تا 28 تیرماه است و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به سایت اینترنتی مركز فن بازار ملی ایران به آدرس www.techmart.ir مراجعه کنند. این رویدادبا حمایت پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com