0  |  1

رویدادهای کارآفرینی در دانشگاه‌ها پررنگ‌تر شود

رویدادهای کارآفرینی در دانشگاه‌ها پررنگ‌تر شود

مسئول کمیته کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی خراسان رضوی گفت: باید فعالیت‌های کارآفرینی در دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه علمی کاربردی‌ پررنگ‌تر شود.
مهندس حمیدرضا آذرباد، دومین جلسه مسئولان کارآفرینی موسسات علمی کاربردی استان، با حضور بیش از 40 تن از مدیران کارآفرین در سالن شورای موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد برگزار شد، به تبیین برخی فعالیت‌های دفاتر کارآفرینی پرداخت.
وی با تاکید بر اهمیت رویدادهای کارآفرینی ضمن بازبینی صورت‌جلسات قبل، به همفکری با حاضران در خصوص ایده‌تاب‌ها و استارت‌اپ‌ها، فرصت‌ها و چالش های آنها پرداخت.
کارشناس مسئول امور پژوهشی دانشگاه علمی کاربردی خراسان رضوی، از برخی فعالیت‌ها به مناسبت ربع قرن فعالیت دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز در این جلسه یاد کرد.
در ادامه محمد خورسند، مسئول دفتر کارآفرینی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد‌دانشگاهی مشهد، عدم موفقیت واحدهای تولیدی را مبنی بر تاکید به انجام صفر تا صد تولید محصول در کارخانه دانست.
وی با تاکید بر اینکه باید حرکت استارت‌آپ‌ها مبتنی بر ارایه خدمات باشد، افزود: در صورت تحقق این امر، در این برهه از زمان این‌گونه فعالیت‌ها درآمد‌زا بوده و رشد می‌یابند.
این جلسه با معرفی تمام افراد حاضر و سابقه فعالیت های کارآفرینانه آنان دنبال شد و برخی مسئولان به نکته‌ها و موانع کارآفرینی اشاره کردند.
موضوع وام های بانکی جهت ایجاد واحدهای تولیدی و بازپرداخت آن ها، همچنین دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تولید کننده به عنوان دو عامل مهم سد راه کارخانجات و شرکت‌های تولیدی در این جلسه مطرح شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com