0  |  0

رویداد کارآفرینی هم‌نت در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

رویداد کارآفرینی هم‌نت در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

حسن هاشمی؛ سرپرست بنیاد نخبگان خراسان‌جنوبی ضمن اعلام خبر برگزاری رویداد کارآفرینی هم‌نت محصولات استراتژیک در خراسان‌جنوبی، گفت: این رویداد سه مرحله ای شامل ایده پردازی حول فرصت ها و چالش ها، آموزش، کارتیمی و شکل گیری هسته های کارآفرین به صورت مستقل یا زیر نظر سرمایه گذار برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه هم‌نت، مخفف همکاری، مشکل گشایی، نوآوری و توانمندسازی است، افزود: این رویداد، فضایی برای مواجهه با فرصت های واقعی کسب‌وکار، نیازها و چالش های صنعت و بازار ایجاد کرده و با تشکیل تیم ها، ایده پردازی و توسعۀ ایده ضمن آموزش و ارائه مشاوره، تلاش دارد با ارزیابی داوران و سرمایه گذاران، گروه‌های تشکیل‌شده را به سمت ایجاد هسته های کارآفرینی سوق دهد.
هاشمی ادامه داد: در این مدل، با توجه به اینکه فن آفرین و سرمایه گذار اقدام به بیان فرصت و مسئله می‌کند، به عنوان تسهیلگر و یا سهام دار تیم را همراهی کرده و به روند رشد کسب‌وکار نوپای بوجود آمده، کمک می‌کند.
سرپرست بنیاد نخبگان خراسان‌جنوبی با اشاره به ظرفیت بالای استان خراسان‌جنوبی در تولید محصولاتی همچون زرشک، زعفران، عناب و انار ريال تصریح کرد: هم‌نت تلاش دارد بهترین طرح‌ها در هر یک از مراحل کاشت، داشت، برداشت، بازاریابی، برندینگ و صادرات این چهار محصول استراتژیک خراسان‌جنوبی، احصاء و مورد حمایت قرار گیرند.
وی در پایان گفت: رویداد هم‌نت خراسان‌جنوبی آبان‌ماه سال‌جاری با حمایت معاونت علمی‌و‌فناوری رئیس‌جمهور و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار خواهد شد و فراخوان اولیه و ثبت‌نام افراد از اواسط مردادماه شروع می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com