0  |  0

بیست و سومین الکامپ تهران به کار خود پایان داد

بیست و سومین الکامپ تهران به کار خود پایان داد

بیست و سومین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی الکامپ ۲۰۱۷ تهران پس از چهار روز برگزاری به کار خود پایان داد.
الکامپ تهران به عنوان مهمترین رویداد فناوری اطلاعات در کشور با حضور ۸۰۰ شرکت داخلی و خارجی در محل نمایشگاه های دائمی از سی ام تیرماه تا دوم مرداد برگزار شد.
در این نمایشگاه شرکت های فعال حوزه فناوری اطلاعات آخرین دستاوردهای خود را در خصوص فناوری های اطلاعاتی، ارتباطات، خدمات، محصولات و کالاهای این بخش در معرض دید عموم گذاشتند.
نمایشگاه الکامپ تهران امسال بدون برگزاری مراسم افتتاحیه و نیز بدون برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.
در این نمایشگاه سالن دولت الکترونیک آخرین دستاوردهای دولت درخصوص پروژه دولت الکترونیک و شبکه ملی اطلاعات را در معرض دید عموم گذاشت و مسئولان دولتی از این سالن بازدید داشتند. در همین حال مهمترین و پربازدیدترین سالن های نمایشگاه امسال را استارتاپ های فناوری اطلاعات تشکیل داد و بالغ بر ۴۵۰ کسب و کار نوپا طرح ها و ایده های خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند.
طبق اعلام معاون وزیر رتباطات قرار است از سال آینده دو نمایشگاه الکامپ و تلکامپ به عنوان نمایشگاه های تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات با هم ادغام شده و در تابستان برگزار شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com