0  |  0

لزوم گفت‌وگوی تجاری بین کارآفرینان بزرگ داخلی و خارجی

لزوم گفت‌وگوی تجاری بین کارآفرینان بزرگ داخلی و خارجی

رییس پارک علم و فناوری خراسان گفت: باید گفت‌وگوی تجاری بین کارآفرینان بزرگ داخلی و خارجی داشته باشیم.
دکتر حسن علم‌الهدایی شامگاه گذشته در جشن کارآفرینی پارک علم و فناوری خراسان، اظهار کرد: کارآفرینی به این معنا نیست که سالی یک بار برنامه بگذاریم، بلکه باید گفت‌وگوی تجاری بین کارآفرینان بزرگ داخلی و خارجی داشته باشیم و تحصیل‌ کرده‌های ما مشغول به کار شوند؛ این مسئله یک ضرورت است که باید به آن رسیدگی شود.
وی ادامه داد: در دنیا توسعه و پیشرفت با مفاهیمی نظیر کار، فناوری، رشد بدون اشتغال مولد، رشد با اشتغال مولد و کارآفرینی همراه است.
رییس پارک علم و فناوری خراسان با تاکید براینکه ذات خلقت و آفرینش، کار و کارآفرینی است، خاطرنشان کرد: محرکه توسعه اقتصادی، کارآفرینی است. در کشور ما پنج میلیون جوان تحصیل کرده وجود دارد ولی چرا تحصیل کرده‌های ما بیکار هستند و در نتیجه پیدا نکردن کار از کشور می‌روند.
علم‌الهدایی عنوان کرد: ایده‌پردازی، نوپردازی، کارآفرینی و کار نیاز استراتژیک و راهبردی امروز کشور ما در همه سازمان‌ها است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com