0  |  0

آمادگی دانشگاه پیام نور قزوین برای ورود به عرصه‌های صنعتی و کارآفرینی

آمادگی دانشگاه پیام نور قزوین برای ورود به عرصه‌های صنعتی و کارآفرینی

سید رضا مهرنیا افزود: این دانشگاه نه تنها برای تمام رشته محل های علوم پایه، علوم انسانی و فنی و مهندسی پذیرش دانشجو دارد بلکه قطب برخی رشته‌های تخصصی از جمله اکتشاف معدن، تجهیزات و آزمایشات دستگاهی شیمی و کشاورزی بوده و در زمینه تشکیل پایگاه های اطلاعات مکانی GIS حرف اول را می زند.
وی با بیان اینکه اگر اکتشافات منابع آب استان به ما سپرده شود به طور قطع در کارآفرینی موفق خواهیم بود، اضافه کرد:دانشگاه پیام نور مدعی تخصص در علوم پایه و فنی و مهندسی بوده و به لحاظ داشتن آزمایشگاه های علوم پایه، آماده عقد قرارداد با تمام نهادهای دولتی و خصوصی است.
مهرنیا ادامه داد: درهمین ماه گذشته دستگاه جذب اتمی با اعتبار حدود یک میلیارد ریال به دانشگاه اختصاص یافت که با داشتن امکانات آزمایشگاهی بسیار ارزشمند می تواند به راحتی خدمات به تمام واحدهای صنعتی استان ارائه دهد.
وی ادامه داد: همچنین این دانشگاه با داشتن دستگاه های نقشه برداری نیمه لیزری به راحتی می تواند در نقشه برداری شهری و روستایی و جاده سازی حضور پررنگی در استان داشته باشد.
مهرنیا در ادامه از آغاز ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی خبر داد و افزود: زمان ثبت نام این مقطع از روز19تا 23مردادماه است و علاقه‌مندان می توانند در این مدت با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی گفت: در این روش دانشجویان بدون گذراندن سد کنکور می توانند در 211کدرشته کارشناسی علوم پایه، علوم انسانی و فنی و مهندسی ثبت نام و از مهرماه تحصیل خود را آغاز کنند.
مهرنیا با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور در سال های اخیر کیفیت بخشی را به جای کمیت پیشه خود ساخته است، گفت: یکی از شاخص های مهم برای افزایش کیفیت، بازنگری در رشته های تحصیلی مطابق با استعدادها و نیازهای هر منطقه است.
وی از تحصیل هفت هزار و 753دانشجو در دانشگاه پیام نور استان خبر داد و گفت: سال گذشته 2هزار و 464دانشجو از این دانشگاه دانش آموخته شدند.
مهرنیا ادامه داد: این دانشگاه هم‌اکنون دارای 61عضو هیات علمی است که اکثر آنها در مرتبه علمی استادیار به بالا هستند و همین نشان‌دهنده توجه دانشگاه پیام نور به کیفیت بخشی است.
رئیس دانشگاه پیام نور تعداد تجهیزات آزمایشگاهی و ورزشی این دانشگاه را در حد استاندارد اعلام کرد و افزود: تنها در مرکز قزوین 15 آزمایشگاه تخصصی در مقطع کارشناسی ارشد داریم که اینها می تواند در ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش بسیار موثر عمل کند.
دانشگاه پیام نور قزوین دارای سه مرکز در قزوین، بوئین زهرا و تاکستان و پنج واحد الوند،آبیک، شال،دانسفهان و آوج می باشد.
از سال 80 تاکنون 25هزار و 330دانشجو از دانشگاه پیام نور استان قزوین دانش آموخته شده اند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com