0  |  0

دومین استارتاپ می‌تاپ تبریز برگزار می‌شود

دومین استارتاپ می‌تاپ تبریز برگزار می‌شود

دومین می‌تاپ تبریز با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت‌علمی و فناوری ریاست جمهوری ۱۹ تا ۲۱ مردادماه برگزار می‌شود.
پس از تجربه موفق برگزاری اولین استارتاپ می‌تاپ تبریز، Tabriz. io Events برگزاری دومین استارتاپ می‌تاپ تبریز را در دستور کار خود دارد. رویداد استارتاپ می‌تاپ تنها رویداد بزرگ استارت‌آپی در منطقه شمالغرب ایران است که بصورت سالانه و با حضور و سخنرانی کار‌آفرینان و مربیان بر‌تر کشور برگزار می‌شود.
هدف استارتاپ می‌تاپ ایجاد فضای رقابتی، ارائه محتوای کاربردی، شبکه‌سازی تخصصی، بررسی چالش‌های منطقه‌ای و در مجموع رشد اکوسیستم استارت‌آپی منطقه شمالغرب کشور است.
رقابت استارت‌آپ‌ها یکی از بخش‌های اصلی دومین استارتاپ می‌تاپ تبریز است. در این بخش ۱۰ استارتاپ بر روی استیج برای بدست آوردن جایزه‌های رده ۱ تا ۳ و جایزه مردمی می‌جنگند.
این رویداد با کمپین ۵ پرسش از زنان موفق همراه است. در این کمپین ۵۰ بانوی فعال در تبریز پرسش‌های مهم خود را از ۵ بانوی موفق در جهان می‌پرسند.
در این رویداد پنل چالش رشد استارتاپ‌ها در شهرستان‌ها با حضور نمایندگانی از دولت، دانشگاه، سرمایه گذار، اکوسیستم، مشاور و مربی و نیز مهمان برگزار خواهد شد.
اگر به دنبال حضور در فضای رقابتی و هیجان‌انگیز میان استارت‌آپ‌ها، یادگیری از مدیران و مربیان موفق و شبکه‌سازی تخصصی هستید، استارت‌آپ می‌ت‌آپ تبریز جای شماست.
دومین می‌تاپ تبریز شامل جایزه ۱۵ میلیون تومان جایزه نقدی است. تیم اول ۶ میلیون تومان، تیم دوم ۴ میلیون تومان، تیم سوم ۳ میلیون تومان و تیم منتخب ۲ میلیون تومان دریافت خواهند کرد.
هر ۱۰ استارتاپ راه یافته به مرحله نهایی، به حامیان رویداد جهت توسعه سرمایه گذاری معرفی خواهند شد. برندگان در هفته نامه شنبه و دیگر رسانه‌های استارتاپی معرفی می‌شوند.
سه تیم اول برگزیده دومین می‌تاپ تبریز غرفه رایگان برای شرکت در نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود را دریافت خواهند کرد. همچنین لایسنس ciw رایگان به نفرات فنی تیم‌ها در حوزه تخصصیشان ارائه می‌شود.
دومین استارتاپ می‌تاپ تبریز با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت‌علمی و فناوری ریاست جمهوری ۱۹ تا ۲۱ مردادماه برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com