0  |  1

دعوت از دانش‌آموز مستعد دوره‌ی «ایده تا محصول» در نمایشگاه «ماکس» روسیه

دعوت از دانش‌آموز مستعد دوره‌ی «ایده تا محصول» در نمایشگاه «ماکس» روسیه

یکی از مهارت آموزان مستعد دوره ایده تا محصول که با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی برگزار می‌شود، با ایده‌های ناب خود توسط رئیس نمایشگاه ماکس روسیه به این نمایشگاه دعوت شد.
برنامه دوره ایده تا محصول کاوشگر با توجه به نیاز آتی کشور به داشتن نیروی انسانی خلاق و نواور که بتواند رهبری یک کسب و کار فناورانه را به عهده بگیرد و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی ایجاد شده است. هدف این رویداد کمک به ایجاد اقتصاد دانش‌بنیان است که رکن اصلی اقتصاد مقاومتی به شمار می‌آید.
دانش آموزان در این دوره علاوه بر کسب مهارت‌های فنی و ایده‌پردازی با مفاهیم بازاریابی، برندینگ و هویت بصری برند که شامل لوگو، بسته بندی و غیره است و همچنین با مدل‌های کسب و کار و فروش آشنا شده و همزمان ایده‌های خود را با راهنمایی مربیان حاضر پرورش داده و به محصول تبدیل می‌کنند.
در پایان دورۀ آموزشی، جشنواره‌ای برگزار می‌شود که در آن مهارت آموزان محصولات و ایده‌های تولیدی خود را به معرض نمایش گذاشته و معرفی خواهند کرد. البته فرایند دوره شبیه سازی یک شرکت دانش‌بنیان در سطح دانش آموزشی است و عملیات فروش محصول نیز شبیه سازی می‌شود. هم اکنون این دوره آموزشی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.
برگزاری این دوره با حمایت ستاد فناوری نرم و هویت ساز معاونت علمی انجام گرفته و در آن استعدادهایی کشف می‌شوند که در آینده می‌توانند رهبران جبهه اقتصاد دانش بنیان باشند.
یکی از مهارت آموزان مستعد این دوره، سردار موسی زاد است که توانست محصول خود را به شکلی معرفی کند که به دعوت رئیس نمایشگاه ماکس روسیه (بزرگ‌ترین گردهمایی صنعت هوافضای جهان) به مسکو سفر کرد و توانمندی‌های خود را به بازدیدکنندگان بین‌المللی آن نمایشگاه عرضه کرد.
دوره جدید ایده تا محصول با گرایش اسباب بازی در دانشگاه شریف به همت پژوهشکده شهید رضایی به زودی برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com