0  |  1

«هم‌نت» استارت‌آپی برای رونق بازار محصولات روستایی است

«هم‌نت» استارت‌آپی برای رونق بازار محصولات روستایی است

نهمین جلسۀ نشست شورای علمی بنیاد نخبگان استان اصفهان با حضور استاندار و رئیس بنیاد نخبگان استان در محل استانداری اصفهان برگزار شد.
در این نشست، شقایق حق‌جوی جوانمرد؛ رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان گزارشی از برنامه‌های کارآفرینی هم‌نت ارائه داد و گفت: مهمترین مشکلات توسعۀ روستا در حوزۀ کسب‌وکار، بحث فروش است. روستاییان تولیدکننده‌های خوبی هستند که نمی‌توانند محصول خود را به فروش مناسب برسانند؛ براساس همین ضرورت، هم‌نت به عنوان یک اقدام استارت‌آپی برای فروش محصولات روستایی با حمایت بنیاد نخبگان شکل طراحی و اجرا شد.
وی افزود: خوشبختانه استانداری در همۀ زمینه‌ها تعامل بسیار خوبی با بنیاد نخبگان استان دارد که همین موضوع سبب شده بسیاری از برنامه‌های طراحی‌شده به‌بهترین شکل اجرایی شود.
حق‌جوی جوانمرد در پایان با اشاره به برنامه‌ریزی جهت مشارکت فعال بنیاد نخبگان استان اصفهان در تشکیل شبکه‌های علم و فناوری از مقطع دانش‌آموزی تا دانشمندان با چشم‌انداز جهان اسلام، یادآور شد: یکی از برنامه‌های آتی بنیاد نخبگان استان ایجاد و گسترش تعامل با بنیاد علم‌و‌فناوری مصطفی(ص) به عنوان یک ظرفیت بالا در حوزۀ نخبگانی است.
لازم به ذکر است، در این جلسه ضمن ارائه گزارشی درباره چگونگی برخورداری استعدادهای‌ برتر استان از جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان، روند تشکیل کارگروه‌های تخصصی بنیاد نخبگان استان مبتنی بر نیازهای نوآورانه و حل مسائل دستگاه‌های اجرایی بر اساس تقاضای سازمان‌ها، مورد بررسی و تأکید قرار گرفت.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com