0  |  0

در پارک علم و فناوری کردستان برگزار می‌شود: «نوآوردگاه کسب‌وکار فناورانه»

در پارک علم و فناوری کردستان برگزار می‌شود: «نوآوردگاه کسب‌وکار فناورانه»

نوآوردگاه کردستان روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد‌ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۸ تا روز جمعه ۳ شهریورماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۷ در پارک علم و فناوری کردستان برگزار می‌شود.
«نوآوردگاه کسب‌وکار فناورانه» کردستان یک رویداد آموزشی بسیار اثربخش در زمینه تجاری‌سازی و توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان مبتنی بر بازی‌سازی فرآیند توسعه کسب‌وکارهای نوپا است که در تاریخ ۱۰ تا ۱۳ مردادماه برگزار می‌شود و در آن شرکت‌کنندگان با چالش‌های مختلفی که در واقعیت برای توسعه و تجاری­سازی یک محصول جدید فناورانه با آن مواجه خواهند شد، آشنا می‌شوند. شما در یک فرآیند کارگاه­ بازی آموزشی با این چالش‌ها مواجه شده و برای عبور از آن‌ها استراتژی خود را تنظیم می­کنید. در این بازی، در یک محیط پویا و با نشاط در قالب یک بازی عملی، تیم تشکیل دهید و شرکت خود را ثبت کنید، کسب‌وکار خود را تعریف کنید و برای آن برنامه‌ریزی و هزینه کنید. با کارآفرینان موفق مشورت کنید و از مربیان متخصص و باتجربه کمک بگیرید، گواهی دانش‌بنیانی اخذ کنید، برای توسعه کسب‌وکار خود وام بگیرید و با سرمایه‌گذاران سرشناس مذاکره کنید.
تیم‌های برتر که بتوانند در این رویداد سرمایه‌گذار جذب کنند با دریافت جایزه نقدی و تسهیلات بلندمدت امکان معرفی به مراکز شتاب‌دهی و مراکز حمایتی را دارند تا درآنجا با استفاده از تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی پیشرفته، خدمات آموزشی و مربیان کارآزموده، به رویای خود تحقق ببخشند.
نوآردگاه برای چه کسانی مناسب است؟
دانشجویان، محققان و فناوران خصوصا در رشته‌های High-tech (فنی) از قبیل: فناوری نانو، فناوری زیستی، علوم شناختی، فناوری اطلاعات، الکترونیک، مکانیک، MEMS/NEMS و ...
دانشجویان رشته‌های مدیریتی و اقتصادی نظیر MBA، مدیریت صنعتی، مدیریت فناوری، ;کارآفرینی، مهندسی صنایع، مدیریت مالی، مهندسی مالی و سایر رشته‌های مرتبط
سرمایه‌گذاران و نهادهای مالی و تامین سرمایه به‌منظور آشنایی با فرصت‌ها و پتانیسل‌های سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری
علاقه‌مندان به کارآفرینی و توسعه کسب‌وکار فناورانه
مزایای حضور در نوآوردگاه:
بهترین فرصت برای صاحبان ایده جهت توسعه کسب‌وکار نوپای خود و جذب سرمایه
رصد تیم‌های شرکت‌کننده توسط سرمایه‌گذاران خصوصی بزرگ و فعال کشور و امکان جذب شرکت‌کنندگان توسط این سرمایه‌گذاران
کمک به افزایش ارتباطات و تشکیل تیم برای صاحبان ایده‌های نوآورانه
استفاده از تجربیات مربیان مجرب و باسابقه در حوزه توسعه محصول و کسب‌وکارهای نوپای فناورانه
آموزش مبانی توسعه یک کسب‌وکار به‌صورت عملی با رویکرد Gamification
حضور در کارگاه‌های آموزشی، راهنمایی و مشاوره در تهیه مدل کسب‌وکار
آشنایی با سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به کسب‌وکار و ایده‌های فناورانه
آشنایی با مهارت‌های موردنیاز جهت کارآفرینی در حوزه فناوری

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com