2  |  5

به عنوان یک کارآفرین نمی‌توانید نسبت به مشتریان‌تان بی‌تفاوت باشید!

به عنوان یک کارآفرین نمی‌توانید نسبت به مشتریان‌تان بی‌تفاوت باشید!

مشتریان شرکت‌ها یا سازمان‌هایی را گرامی می‌دارند که خدمات مورد انتظار آن‌ها را ارائه کنند. مشتریان حتی حاضرند پول بیشتری را بپردازند و خدمات بهتری دریافت کنند. تحقیقات جدید این نکته را اثبات می‌کند که:

  • مشتریان حاضرند تا 10 درصد برای کالایی بیشتر بپردازند و خدمات بهتری دریافت کنند.
  • مشتریان در مورد خدمات خوبی که گرفته‌اند با 9 تا 12 نفر صحبت می‌کنند.
  • ولی مشتریان وقتی خدمات بدی دریافت می‌کنند با 20 نفر در مورد آن صحبت خواهند کرد.
  • در صورتی که به شکایات مشتری‌ها سریعاً رسیدگی شود، 82 درصد احتمال دارد که آن‌ها دوباره برای خرید به آن شرکت برگردند.
  • اما اگر خدمات ارائه شده به مشتری خیلی بد باشد، 91 درصد از مشتریان دیگر به شرکت باز نخواهند گشت.

جوهره خدمت‌دهی، در نوع ارتباط شما با مشتری نهفته است. این ارتباط لازم نیست زمان زیادی ببرد و اغلب در یک زمان خاص اتفاق می‌افتد. ولی باید توجه داشت که ناراحت شدن از ارائه بد خدمات خیلی آسان است. بعد از این است که شرایط عوض می‌شود و شاید شما بخواهید به مشتری کمک کنید، ولی بسیار برای شما نارحت کننده خواهد بود که می‌بینید تلاش شما به جایی نمی‌رسد.

چطور می‌توانید به قهرمان ارائه خدمات به مشتریان‌تان تبدیل شوید؟

وبیناری را در مورد مشتری مداری و اینکه چه راه‌کارهایی وجود دارد که شما می‌توانید با مشتری ارتباط بهتری داشته باشید، تدارک دید‌ه‌ایم.  20 نفری اولی که در این وبینار شرکت کنند، می‌توانند به صورت رایگان از مطالب وبینار استفاده کنند.

برای شرکت در این وبینار اینجا کلیک کنید.

 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com