0  |  0

توسعه کسب و کار نوپا از برنامه های اساسی وزارت ارتباطات

توسعه کسب و کار نوپا از برنامه های اساسی وزارت ارتباطات

محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه مراسم بهره برداری ازپروژه مخابراتی با اعتباری بالغ 259 میلیارد ریال در استان خراسان رضوی عنوان کرد: اکنون ظرفیت خوبی در عرصه فناوری و اطلاعات در کشور از نظر نیروی انسانی نخبه، کشش بازار و ایجاد اشتغال وجود دارد.
وی گفت: توسعه کسب و کار نوپا و ایجاد خدمات جدید، هم توسعه رفاه مردم و هم اشتغالزایی را به دنبال دارد و از سوی دیگر باعث می شود بستر شبکه ملی اطلاعات توسعه یابد.
استاندار خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: هم اکنون کلاشهر مقدس مشهد و استان بزرگ خراسان رضوی به عنوان ویترین، منظر و پیشانی کشور جمهوری اسلامی ایران مطرح است.
علیرضا رشیدیان افزود: سالانه 27 میلیون زائر از مناطق مختلف کشور و دو و نیم میلیون زائر خارجی به شهر مقدس مشهد و استان خراسان رضوی سفر می کنند لذا ظرفیت های ارائه خدمات به مردم در این استان از اهمیت بسزایی برخوردار است.
وی بیان کرد: لذا ارتقای کیفیت خدمات رسانی در حوزه های مختلف ارتباطی و مخابراتی در سطح شهر مشهد و خراسان آبروی کشور و نظام جمهوری اسلامی به شمار می رود.
وی خاطر نشان کرد: در جهت توسعه و ارتقای خدمات ارتباطی مخابراتی در استان خراسان رضوی با هدف ارتقای خدمات و ایجاد اشتغال های جدید طی سالهای اخیر تلاش زیادی شده است که جای قدردانی دارد.
مدیر عامل مخابرات خراسان رضوی هم در این جلسه گفت: برای راه اندازی 825 پروژه مخابراتی در این استان که اکنون شاهد افتتاح آنها هستیم، یک هزار و 294 میلیارد ریال هزینه شده است.
محمد سالاری افزود: این طرح‌های مخابراتی در 25 شهرستان استان خراسان رضوی نظیر مشهد، سبزوار، نیشابور، سرخس، گناباد، تربت حیدریه، تربت جام، رشتخوار، خواف، چناران، درگز، مه ولات، فریمان، زاوه، کلات، قوچان و گناباد اجرا شده است.
وی تاسیس 117 سایت نسل سوم همراه اول 3G ،نوسازی 335 سایت همراه اول، تاسیس 109 سایت همراه اول 4G ،توسعه سوئیچ تلفن ثابت به میزان 19 هزار و 930 پورت، توسعه اینترنت پرسرعت(ADSL)به میزان 9 هزار و 294 پورت و اجرای فیبر نوری به میزان 103 کیلومتر را از جمله این طرحهای مخابراتی در استان خراسان رضوی عنوان کرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com