0  |  0

پروژه‌های کارآفرینی با محوریت نیازمندی‌های نیروی انتظامی در اردبیل اجرا می‌شود

پروژه‌های کارآفرینی با محوریت نیازمندی‌های نیروی انتظامی در اردبیل اجرا می‌شود

بهروز رزمی در نشست مشترک فرماندهان ارشد نیروی انتظامی و مدیران حوزه ICT استان اردبیل با عنوان "تعامل، همکاری و پیشگیری" در اردبیل اظهار داشت: به دلیل اهمیت اشتغال و کسب و کار پروژه‌های کارآفرینی با محوریت نیازمندی‌های نیروی انتظامی در اردبیل اجرا می‌شود و به همین منظور برگزاری رویداد کارآفرینی استارتاپ ویکند مشترک با این موضوعات برای امسال در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: در حال حاضر یکی از اهدافی که به دنبال داریم بررسی زمینه‌های همکاری و تعامل بیشتر بین نیروی انتظامی و ادارات تابعه وزارت ارتباطات در استان است که در این زمینه اقدامات قابل توجهی انجام یافته و امیدواریم هر چه سریع‌تر بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: امیدواریم از این پس شاهد حضور پررنگ نیروی انتظامی به عنوان یکی از نهادهای فعال در حوزه فناوری در کارگروه دولت الکترونیک باشیم چرا که این مسئله از اهمیت بسزایی در رشد و توسعه این حوزه در استان برخوردار است و می‌تواند در تحقق اهداف مورد نظر نقش مهمی داشته باشد.
رزمی بیان کرد:‌ برگزاری جشنواره منطقه‌ای ICT و پلیس با حضور شرکت‌های فعال در این حوزه یکی دیگر از برنامه‌هایی است که امیدواریم بتوانیم با محقق کردن این برنامه‌ها در راستای ارائه دستاوردهای پلیس در حوزه فناوری و اختراعات پیشگام باشیم و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.
سرهنگ هادی موسوی فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل نیز در این نشست مشترک اظهار کرد: تشکیل نشست‌های دوره‌ای و بررسی زمینه‌های همکاری بیشتر یکی از مهم‌ترین اهدافی است که ما با جدیت و اهتمام ویژه به دنبال آن هستیم و امیدواریم بتوانیم با تعامل و همکاری همدیگر در راستای ارتقای امنیت و آسایش بیشتر در منطقه گام برداریم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری تسنیم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com