0  |  0

فرصتی برای حضور شرکت‌های نوپا و نوآور ایرانی در نمایشگاه «جیتکس»

فرصتی برای حضور شرکت‌های نوپا و نوآور ایرانی در نمایشگاه «جیتکس»

اتحادیه صادرکنندگان نرم افزار، آخرین فرصت ثبت نام شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات برای حضور در نمایشگاه جیتکس دبی را پایان شهریورماه اعلام کرد.
پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه جیتکس دبی به عنوان بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات منطقه، توسط اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار ایران و با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و با حمایت مالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود و صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) نیز از حضور شرکت‌های در پاویون ملی ایران حمایت می کند.
باتوجه به برگزاری نمایشگاه جیتکس در مهرماه، شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کمتر از یک ماه فرصت دارند تا برای شرکت در این نمایشگاه در قالب پاویون رسمی جمهوری اسلامی ایران ثبت نام کنند.
پیش از این هیات مدیره صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک به منظور تشویق و ترغیب صادرات صنایع الکترونیک، مقررکرده بود که به مشتریان طرف قرارداد صندوق که دارای تسهیلات جاری هستند، چنانچه تا زمان تسویه قرارداد در نمایشگاه‌های معتبر خارجی شرکت کنند، به ازای هر بار شرکت به اندازه یک درصد و حداکثر تا سقف ۳ درصد در کارمزد تسهیلات اعطایی تخفیف داده شود.
پاویون جمهوری اسلامی ایران که پیش از این نیز در دو سال متوالی و از سال ۲۰۱۵ در جیتکس تشکیل شده، ملاقات های تجاری ویژه (B۲B) را برای شرکتهای فناوری اطلاعات میسر خواهد کرد.
شرکت‌های حاضر در پاویون ملی جمهوری اسلامی ایران با هزینه ای به مراتب پایین تر از دیگر شرکت های حاضر در جیتکس از امکاناتی نظیر امکان استفاده از غرفه های سفارشی سازی شده، مترجم تخصصی و مشاوره‌ تنظیم و عقد قرارداد بهره مند می شوند. همچنین معرفی شرکت های حاضر در پاویون ایران جهت اخذ تسهیلات بانکی ارزان برای پوشش هزینه‌ها و پشتیبانی از قراردادها از دیگر خدمات ارائه شده است.
به گفته محمدرضا طلایی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار ایران، برای اولین‌بار شرکت‌های نوپا و نوآور ایرانی می‌توانند در بخش ویژه‌ این نمایشگاه حضور یابند و سمینار معرفی توانمندی ها و پتانسیل های ICT کشور در حوزه تولید، سرمایه گذاری و صادرات نیز در جیتکس برگزار می شود.
طلایی معتقد است که حضور شرکت های فناوری محور ایرانی در جیتکس و در قالب پاویون رسمی جمهوری اسلامی ایران می تواند فرصت مناسبی برای شرکت های ICT داخلی باشد.
نمایشگاه جیتکس امسال اواسط مهرماه سال جاری در مرکز تجارت جهانی دوبی واقع در امارات متحده عربی برگزار می شود. متقاضیان استفاده از خدمات پاویون رسمی جمهوری اسلامی ایران در جیتکس می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فارسی جیتکس مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com