0  |  0

ثبت نام دوازدهمين جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان البرز در سال 96

ثبت نام دوازدهمين جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان البرز در سال 96

ابراهیم شادمهر هدف از برگزاری جشنواره امتنان از کارآفرینان را اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی‌، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری‌، شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب برترین آن‌ها و معرفی به‌عنوان الگو به آحاد جامعه خصوصاً جوانان‌، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی در بخش صنعت، کشاورزی و خدمات‌، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار‌، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور و سایر موارد عنوان کرد.
مدیر کارآفرینی واشتغال اداره کل تعاون،کارورفاه استان با اعلام تاریخ ثبت نام در این جشنواره گفت: ثبت نام از روز شنبه مورخ 11 شهریور ماه سال جاری آغاز و تا پایان روز سه شنبه مورخ 11 مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت .
وی تصریح کرد : تمامی صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکت‌هایی که واجد شرایط کارآفرینی هستند می‌توانند در مهلت اعلام شده به آدرس اینترنتی www.karafarinanebartar.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم‌های مربوطه و ارسال مستندات اقدام کنند.
وی یادآور شد: همچنین متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه این جشنواره در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز واقع در کرج-آزادگان ، بلوار امام رضا(ع)، خیابان اردلان سوم، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، طبقه سوم، مدیریت توسعه اشتغال و کارآفرینی مراجعه و یا با شماره تلفن 32128000 داخلی 458 تماس حاصل فرمایند .
شادمهر خاطر نشان کرد: کارآفرینان برتر در سه بخش اقتصادی صنعت‌، کشاورزی و خدمات استان انتخاب وپس از معرفی در جشنواره استانی ،در صورت داشتن شرایط لازم و پس از بررسی کارشناسان وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی به جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور معرفی خواهند شد .
وی در خصوص اهمیت فعالیت‌های کارآفرینان در توسعه اشتغال و رونق تولید در کشور بر این مطلب که کارآفرینان پیشگامان نوآوری و تحول بوده و با تشخیص فرصت‌ها ارزش آفرینی کرده تاکید کرده و گفت: کارآفرینان با رفتار نوآورانه خود رشد مستمر برای کسب و کار و پویایی برای اشتغال و اقتصاد کشور را به همراه می‌آورند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com