0  |  0

رویداد ملی کارآفرینی «هم نت میوه» شهریور 96 در اصفهان برگزار می‌شود

رویداد ملی کارآفرینی «هم نت میوه» شهریور 96 در اصفهان برگزار می‌شود

دبیر اجرایی رویداد ملی کارآفرینی هم نت میوه گفت: این رویداد با هدف بسترسازی برای کارآفرینی در زمینه نوآوری‌های آموزشی، ابزارها و تجهیزات هوشمند و خودکار، فراوری میوه، مدیریت ضایعات و مکانیزم های باغبانی نوین و کشاورزی دقیق از 14 تا 16 شهریور سالجاری در اصفهان برگزار می شود.
مرتضی یراقی فرد با بیان اینکه در این رویداد بر ارزش تولید میوه در سه مرحله کاشت، داشت و برداشت تاکید می شود، افزود: محورهای رویداد شامل ابزارها و تجهیزات، روش های نو و فراوری میوه و مدیریت ضایعات است.
وی اظهار کرد: در رویداد کارآفرینی هم نت میوه با تکیه بر مدل های نوآوری باز، فرصت ها و چالش های مربوط به فرایند تولید میوه در میان کارشناسان و علاقه مندان مطرح می شود تا آنها در فرایندی مشترک به ارائه مدل های کسب و کار پایدار و تکرار پذیر برای استفاده از این فرصت ها و رفع چالش ها بپردازند.
یراقی فرد اضافه کرد: بیشتر مخاطبان ما در این رویداد، دانشجویان و دانش آموختگان رشته های کشاورزی، صنایع غذایی و فنی و مهندسی هستند.
دبیر اجرایی رویداد هم نت میوه گفت: در این رویداد، آموزش های کاربردی به افراد و تیم های شرکت کننده ارائه و اتاق های فکر با حضور کارآفرینان، تولید کنندگان، برندهای مطرح، صادرکنندگان و کارشناسان در زمینه های کشاورزی و مکانیزاسیون، علوم باغبانی، خاک و گیاه پزشکی، علوم و صنایع غذایی، پروتوتایپینگ(نمونه سازی)، اینترنت اشیاء، رباتیک، هوش مصنوعی، اتوماسیون و ابزار دقیق تشکیل می شود.
یراقی فرد افزود: در این رویداد ایده های منتخب، ارزیابی شده و در صورت کسب امتیاز لازم برای نمونه سازی، اعتبار لازم را دریافت می کنند و در نهایت ایده های برتر برای ورود به بازار به سرمایه گذاران معرفی خواهند شد.
جوایز و تسهیلات تیم‌های برگزیده در این رویداد اعتبار نمونه سازی تا سقف 10 میلیون تومان، ورود تیم های منتخب به مرحله شتابدهی، شرکت در نمایشگاه با حضور شرکت های تجاری، برندهای مطرح و تولیدکنندگان پیشرو و معرفی به معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری برای دریافت تسهیلات است.این رویداد از سوی بنیاد نخبگان استان اصفهان، بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از 14 تا 16 شهریور سالجاری در اصفهان برگزار می شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com