0  |  0

فروش محصولات دانش‌بنیان در سال ۹۵ به ۴۰ هزار میلیارد تومان می رسد

فروش محصولات دانش‌بنیان در سال ۹۵ به ۴۰ هزار میلیارد تومان می رسد

معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: پیش بینی ما این است که فروش محصولات دانش بنیان در سال ۹۵ به ۴۰ هزار میلیارد تومان می رسد.
سورنا ستاری، در حاشیه پانزدهمین اجلاس سالانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس، گفت: پیش بینی ما این است که فروش محصولات دانش بنیان در سال ۹۵ با توجه به تکمیل شدن اظهارنامه مالیاتی در این سال به ۴۰ هزار میلیارد تومان می رسد.
وی با بیان این که فروش محصولات دانش بنیان کشور نسبت به سال های قبل حدود ۱۵ الی ۱۶ هزار میلیارد تومان رشد را تجربه کرده است، گفت: رشد کشور در حوزه دانش بنیان بسیار سریع بوده است و مصمم هستیم که این رشد، ادامه دار باشد، چرا که راه حل اصلی اشتغال آینده کشور با توجه به ظرفیت های نیروی جوان در کشور ما، توجه به حوزه دانش بنیان است و مظمئنم شرکت های دانش بنیان به زودی به شرکت های بزرگ کشور تبدیل خواهند شد.
پانزدهمین اجلاس سالانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس، صبح سه شنبه با حضور محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه و سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور آغاز شد.
در این اجلاس، هم زمان با انتخاب شرکت های فناور و متخصصین برتر این پارک، ۲ مرکز پژوهشی نیز افتتاح و همچنین دستاوردهای فناورانه واحدهای فناوری نیز معرفی شدند.
وزیر امور خارجه و معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری در جریان سفر به پارک فناوری پردیس، نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان و فناورانه پارک فناوری پردیس را نیز مورد بازدید قرار دادند، در این نمایشگاه آثار شرکت های برتر در حوزه توسعه فناوری و همکاری‌های پژوهشی، همکاری‌های فناوری بین‌المللی، توسعه کسب و کار، برترین رشدیافته متقارن مرکز رشد و توسعه فناوری و هم‌افزایی مرکز رشد به نمایش درآمد.
بر اساس این گزارش، اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس هرسال با حضور با حضور مدیران ارشد شرکت‌ها و نمایندگان برخی از سازمان‌های دولتی و صنعتی مرتبط با فعالیت‌های پارک برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com