1  |  0

اعطا تسهیلات کارآفرینی و اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد

اعطا تسهیلات کارآفرینی و اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در جشن توانمندسازی ۲۴۰۰ خانوار زیر پوشش خدمات کمیته امداد استان کرمان در جیرفت گفت: امسال دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد کشور اعطا می‌شود و بنا داریم امسال زمینه را برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۴۰ هزار نفر در کشور فراهم کنیم.
پرویز فتاح با اشاره به اینکه کمیته امداد افراد را به سمت کارآفرینی سوق می‌دهد، افزود: ما باید به سمت پرداخت وام قرض‌الحسنه به جای بلاعوض حرکت کنیم.
وی خاطر نشان کرد: در استان کرمان سال گذشته ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی اعطا شد که امسال به ۱۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
وی همچنین از نصب ۲ هزار پنل خورشیدی در استان کرمان خبر داد.
در این آیین نمایندگان شهرستانهای جنوبی استان کرمان هم با بیان مشکلات حوزه‌های انتخابیه خود از کمیته امداد خواستار حضور مستمر در این مناطق تا رفع کامل فقر و محرومیت آن‌ها شدند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان هم در این آیین از تحویل ۵۴ دستگاه تراکتور و ۲۰۶ خودرو زامیاد و پادرا به مددجویان این نهاد خبر داد.
در این مراسم همچنین تفاهم نامه سه جانبه بین کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، صندوق کار آفرینی امید و شرکت توزیع برق برای اجرای ۲۰۰ واحد طرح نیروگاه خورشیدی ۵ کیلو واتی با هدف اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در جیرفت امضا شد.
همچنین با حضور آقای فتاح از طرح‌های برتر اشتغال زایی جنوب استان کرمان هم قدردانی شد.
در حاشیه این مراسم در نمایشگاهی در ۴۰ غرفه صنایع دستی مددجویان زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد استان کرمان برپا شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com