0  |  0

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی شرکت‌های دانش‌بنیان

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی شرکت‌های دانش‌بنیان

مهلت ثبت نام در آزمون استخدام شرکت های خصوصی و دانش بنیان تا امروز ۲۶ شهریور ماه اعلام شد.
ثبت نام در نخستین آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان کشور از ۱۴ شهریور آغاز شده و تا امروز ۲۶ شهریور ماه ادامه دارد. این آزمون به منظور تامین سرمایه انسانی این شرکت‌ها و ایجاد شرایط مناسب برای داوطلبان، طرح ریزی و سیاست گذاری شده ست.
داوطلبان می توانند مطابق علاقه و ظرفیت‌های خود، مشاغل مورد نظر را حداکثر از دو دسته از هشت دسته شغلی انتخاب کنند. مبلغ مصوب برای انتخاب از اولین دسته شغلی ۵۷هزار ریال است. این مبلغ دریافتی در ازای یک دسته شغلی است.
داوطلب قادر است یک دسته شغلی دیگر را نیز اضافه کند و در آن دسته نیز حداکثر پنج شغل را انتخاب کند. در این صورت، می بایست مبلغ ۳۷۵ هزار ریال دیگر را نیز پرداخت کند. به عنوان مثال اگر داوطلبی حداکثر پنج عنوان شغلی از دسته مدیریتی و حداکثر پنج عنوان شغلی از دسته اجرایی و فنی انتخاب کند ضروری است مجموعا ۹۴۵ ریال پرداخت کند.
همچنین بنا بر اعلام دبیرخانه این آزمون استخدامی، تا ساعت ۱۲ پنج‌شنبه ۲۳ شهریور ماه، ۹۶ هزارو ۹۴۶متقاضی، نسبت به ثبت اطلاعات خویش در سامانه ثبت نام آزمون استخدام، اقدام کرده اند.
شایان ذکر است ثبت‌نام این آزمون تا تاریخ ۲۶ شهریور ماه صرفا از طریق سایت آزمون به نشانی www.inre.ir صورت می‌پذیرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com