0  |  0

ضرورت تقویت شبکه ارتباطی زنان کارآفرین با موسسات غیر دولتی

ضرورت تقویت شبکه ارتباطی زنان کارآفرین با موسسات غیر دولتی

فخرالسادات محتشمی پور در دومین نشست هم اندیشی زنان کارآفرین صادر کننده در حوزه کالا و خدمات با اشاره به میزان پایین مشارکت اقتصادی زنان در ایران افزود: این میزان در کشور کمتر از 16 درصد است که به معنای اتلاف سرمایه و لطمه به توسعه ملی است.
وی اظهار کرد: افزایش نقش آفرینی بانوان کارآفرین در جامعه از وظایف انجمن زنان کارآفرین کشور است.
محتشمی پور یادآور شد: فعالیت انجمن زنان کار آفرین در زمینه نیازسنجی آموزشی و مشاوره‌ای زنان کارآفرین از طریق برگزاری سمینارهای آموزشی و پژوهشی در دانشگاه‌ها و مشاوره به اعضای انجمن و افراد علاقمند به ورود به عرصه کارآفرینی است.
وی گفت: اگر نیمی از جامعه فعالیت اقتصادی نداشته باشد کشور به سمت مصرف‌گرایی حرکت می‌کند. لذا با توجه به اینکه توسعه از سه ضلع دولت، بخش خصوصی و نهادهای مدنی تشکیل شده باید دولت ساختارها و زیر ساخت‌های توسعه را مهیا نماید.
محتشمی پور بر ضرورت تقویت شبکه ارتباطی زنان کارآفرین در سراسر کشور تاکید کرد و افزود: برقراری ارتباط با موسسات غیر دولتی کارآفرینی جهت هم افزایی در ترویج فرهنگ کارآفرینی وبرنامه ریزی سمینارهای آموزشی به صورت فصلی نیز در دستور کار انجمن است.
رئیس هیات مدیره انجمن زنان مدیر کارآفرین کشور تاکید کرد: زنان کارآفرین از طریق ارتباط پیرامونی با نهادهای عمومی می‌توانند مسیر صحیح کار و حرفه را طی کنند.
در ادامه جلسه چند نفر از زنان کارآفرین و صادرکننده در حوزه کالا و خدمات به بررسی موانع و مشکلات پیش روی فعالیت های اقتصادی پرداختند.
انجمن زنان کارآفرین 13 سال قبل و به همت زنان کارآفرین در راستای اشاعه فرهنگی کار آفرینی در جامعه زنان ایرانی و صاحبان کسب و کار شکل گرفت تا بتوان میزان نقش آفرینی بانوان کارآفرین را در جامعه افزایش داد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com