0  |  0

از تولیدات زنان کارآفرین سیستان و بلوچستان حمایت می‌شود

از تولیدات زنان کارآفرین سیستان و بلوچستان حمایت می‌شود

معاون رییس جمهور دراموربانوان و خانواده درجلسه کارگروه بانوان سیستان و بلوچستان بابیان این مطلب گفت: به دنبال انعقاد تفاهم نامه با برخی از صندوق های مالی و بانک ها برای پرداخت تسهیلات برای بانوان کارآفرین هستیم.
ابتکار افزود:تولیدات بانوان این استان دربخش صنایع دستی تزیینی و کاربردی جنبه درآمدزایی و اقتصادی دارد.
ابتکاراین استان را الگویی ازجلب مشارکت وحضوربانوان در عرصه های اجتماعی عنوان کرد وگفت: دولت فراهم کردن تسهیلات مناسب، آموزش کارآفرینی و بنگاه داری در راستای درآمدزایی را به جدیت برای تولیدات بانوان دنبال می کند.
ابتکارهمچنین گفت: کاهش مرگ و میرمادران و افزایش مراقبت های قبل و بعد اززایمان نیز در این استان روند قابل توجهی داشته است که این روند باید تداوم داشته باشد.
استاندار سیستان و بلوچستان هم دراین جلسه گفت: بانوان استان در شوراها و سمت های مدیریتی حضورفعال دارند که باید دراین زمینه نیز ازآنها حمایت شود.
هاشمی افزود: برنامه ریزی برای جذب 70 هزاربازمانده ازتحصیل دراین استان که بیش از نیمی ازآنها دختران هستند درحال اجراست.
مشتاق گوهری مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان هم گفت: ثبت جهانی روستای کلپورگان سراوان برگرفته از تولیدات صنایع دستی بانوان این روستاست که باید از آنها حمایت شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com