0  |  0

اولین رویداد «موپک برای تلفن همراه» در دو بخش استارتاپ‌ویکند و نمایشگاه برگزار می‌شود

اولین رویداد «موپک برای تلفن همراه» در دو بخش استارتاپ‌ویکند و نمایشگاه برگزار می‌شود

در سال‌های اخیر استفاده از فناوری‌های ICT برای راه‌اندازی کسب و کارهای فناورانه نوپا (استارتاپ) از دو منظر کاهش هزینه‌ها و تسهیل امور اجرایی و ایجاد اشتغال مورد استقبال دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی کشور قرار گرفته است.
بر این اساس شهرداری منطقه 5 تهران با همکاری ستاد فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی رویداد موپک (تلفن همراه، برنامه‌ریزی و توسعه زندگی شهری) از 26 تا 29 مهرماه جاری در مجتمع تجاری کوروش مال برگزار می‌شود.
شهر هوشمند، خدمات مرتبط با مراکز و مجتمع‌های تجاری، گردشگری شهری و کارآفرینی، کارآفرینی در بافت فرسوده، اقتصاد شهری و خانواده‌ها، ترافیک و فرهنگ رانندگی، دستفروشی و سد معبر، مدیریت پسماند و تفکیک زباله (خشک و تر)، کارآفرینی اقشار آسیب‌دیده اجتماعی، زنان بدسرپرست و سرپرست خانوار از جمله موضوعات این رویداد هستند.
این رویداد در دو بخش استارت‌آپ ویکند و نمایشگاه برگزار می‌شود.
در بخش استارتاپ ویکند شرکت‌کنندگان در یک فضای مشترک با کمک مربیان خبره که از میان کارآفرینان موفق و متخصصین حوزه مدیریت شهری انتخاب ‌شده‌اند، در جهت تبدیل ایده‌های خود به کسب‌وکار موفق تلاش می‌کنند.
در بخش نمایشگاهی نیز اقدام به معرفی شرکت‌ها، کسب و کارهای جدید، ایده دادن به فارغ‌التحصیلان برای یافتن جایگاه شایسته، تعامل و ارتباط با صنعت خواهد شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com