0  |  0

در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود: سومین دوره مسابقات برنامه‌نویسی کدکاپ

در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود: سومین دوره مسابقات برنامه‌نویسی کدکاپ

سومین دوره‌ مسابقات برنامه‌نویسی کدکاپ ایران در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.
سومین دوره‌ مسابقات برنامه‌نویسی کدکاپ با هدف افزایش دانش و مهارت برنامه‌نویسی و کاربردی کردن این مهارت در صنعت فناوری اطلاعات کشور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.
این دوره از مسابقات شامل مراحل دست‌گرمی، مقدماتی، انتخابی و نهایی است که مسابقه انتخابی در تاریخ ۱۴ مهرماه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و ۱۰۰ تیم دو نفره برای شرکت در مرحله‌ حضوری در دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مهرماه انتخاب خواهند شد.
سوالات این مسابقه شامل چالش‌های برنامه‌نویسی است که شرکت کنندگان آن باید برای کسب امتیاز بیشتر و رسیدن مرحله‌ نهایی این چالش‌ها را حل کنند. تمامی مسابقات در سامانه‌ برگزاری مسابقات برنامه‌نویسی Quera برگزار می شود.
تمامی برنامه‌نویسان اعم از دانشجویان، دانش‌آموزان و برنامه‌نویسان آزاد، امکان شرکت در این مسابقه در قالب تیم‌های دو نفره را دارند و ثبت‌نام از شرکت کنندگان تا زمان شروع مسابقه‌ انتخابی (۱۴ مهر ماه) در سایت مسابقات (codecup.ir) ادامه خواهد داشت.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com