0  |  0

بررسی مسائل و مشکلات کارآفرینی بانوان

بررسی مسائل و مشکلات کارآفرینی بانوان

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجتبی بنیادیان رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری در نشست بررسی مسائل و مشکلات کارآفرینی بانوان استان در شهرکرد، با اشاره به نقش مهم و بی بدیل بانوان کارآفرین در ارائه و اجرای طرح های تاثیر گذار در اقتصاد کشور و ایجاد اشتغال گفت: از آنجا که بانوان کارآفرین در ایجاد کسب و کار، تبدیل علم به ثروت و تجاری سازی طرح ها پیشرو بوده اند، رفع مشکلات و معضلات این قشر جامعه در توسعه اقتصاد کشور و اشتغال زایی بسیار مؤثر است.

فاطمه دوستی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری هم از تصویب همکاری استانداری و سایر دستگاه های اجرایی استان برای رفع موانع و قوانین دست و پاگیر جهت اجرایی شدن طرح های کار آفرینان و ارائه راهکارهای اجرایی شدن طرح ها و تجاری سازی در سطح انبوه در این نشست خبر داد.

در این نشست، بانوان کار آفرین نیز وجود قوانین دست و پا گیر دریافت تسهیلات، عدم اعتماد ارگان ها به موفقیت و اجرایی شدن طرح های بانوان کار آفرین و عدم همکاری جهت در اختیار قرار دادن مکان مناسب را از مشکلات در زمینه اجرای طرح های کارآفرینی خود عنوان کردند.

تهیه لیست طرح های فن آورانه و کار آفرین و ارائه به سرمایه گذاران استان، فراهم نمودن مکان مناسب برای کارآفرینان جهت راه اندازی کسب و کار، تشکیل اتحادیه و تعاونی کارآفرینان در حوزه های مختلف، رفع مشکلات فرهنگی در ارتباط با کارآفرینی بانوان استان، ارائه موارد قانونی جهت اعطای تسهیلات از طرف صندوق کارآفرینی امید، ارائه لیست قوانین مانع کار آفرینی بانوان از طرق دستگاه های اجرایی استان توسط کار آفرینان، و الزام به داشتن حداقل تخصص و مدرک مورد نیاز برای ایجاد کار از مطالب طرح شده در این نشست بود.در این نشست مسئولین صندوق کارآفرینی، پارک علم و فناوری و تعدادی از بانوان کارآفرین استان چهارمحال و بختیاری هم حضور داشتند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com