0  |  0

افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین المللی تله کام توسط وزیر ارتباطات

افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین المللی تله کام توسط وزیر ارتباطات

هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله کام ۲۰۱۷) در تاریخ دوشنبه ۲۴ مهرماه توسط وزیر ارتباطات افتتاح می‌شود.
«نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۷ » از ۲۴ تا ۲۷ مهرماه جاری در فضایی بالغ بر ۳۲ هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می شود.
در این نمایشگاه که به‌عنوان بزرگترین رویداد مخابراتی کشور شناخته می‌شود، اپراتورها، شرکت‌های داخلی و خارجی، تولیدکنندگان و صاحبان کسب و کار در حوزه سیستم‌ها، تجهیزات و سرویس‌های مخابراتی و ارتباطات، آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را معرفی کرده و در معرض نمایش می گذارند.
براساس آخرین آمار اعلام شده، نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۷ با حضور ۲۲۵ شرکت داخلی و ۹۳ شرکت خارجی برگزار خواهد شد که شرکت‌های خارجی یا نمایندگان آنان از ۱۵ کشور اسلوونی، انگلیس، آلمان، تایوان، چین، روسیه، ژاپن، سوئیس، فرانسه، فنلاند، قزاقستان، کانادا، لتونی، نروژ و یونان در این نمایشگاه مشارکت دارند.
حضور شرکت‌های معتبر خارجی در این نمایشگاه، با هدف انتقال دانش فنی و فناوری روز جهان به کشور و ایجاد فرصتی برای ارتقای صنایع مخابراتی ایران تسهیل شده است.
قرار است در آیین افتتاحیه این نمایشگاه، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور داشته باشد.
درهمین حال و همزمان با برگزاری نمایشگاه تله کام ۲۰۱۷، پنل های تخصصی این حوزه به پیشنهاد و با حضور وزیر ارتباطات و معاونان وی برگزار می شود.
در نخستین پنل تخصصی، بعدازظهر فردا دوشنبه ۲۴ مهرماه، پنل تخصصی اقتصاد دیجیتالی با حضور محمدجواد آذری جهرمی برگزار خواهد شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com