0  |  0

با هدف آشنایی با جدیدترین فناوری‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود: رویداد «معامله فناوری»

با هدف آشنایی با جدیدترین فناوری‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود: رویداد «معامله فناوری»

اولین دوره از سلسه رویدادهایTech Deal (معامله فناوری) با حضور سرمایه گذاران و صاحبین صنایع با هدف آشنایی افراد با جدیدترین فناوری های دانش بنیان در حوزه کاری خود برگزار می شود.
اکبر قنبرپور، رئیس مرکز فن بازار ملی ایران اظهار داشت: در رویداد Tech Deal (معامله فناوری) فناوران و صاحبان طرح های نوآورانه، صنعتگران و صاحبان کسب و کارهای مختلف، بنگاه های سرمایه گذاری و مشتریان بالقوه اختراعات مهمترین بازیگران به شمار می آیند.
وی تصریح کرد: همچنین منتخبی از خبرگان هر صنعت و هیئت داوران در نحوه اجرا و کارایی این رویداد همراه هستند.
قنبرپور مهمترین ویژگی متمایز این رویداد با سایر رویدادهای مشابه را استفاده از داوران خبره هر صنعت برای ارزیابی طرح های فناورانه و راستی آزمایی ایشان در روز رویداد دانست.
رئیس مرکز فن بازار ملی ایران در پاسخ به این سوال که چه نهادهایی در این رویداد مشارکت دارند افزود: برگزار کننده این رویداد مرکز فن بازار ملی ایران و با حمایت پارک فناوری پردیس، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اتاق بازرگانی تهران و به کارگزاری شرکت توسعه ارتباطات بازار شریف هستند.
وی بیان کرد: این رویداد در روز چهارشنبه ۲۶مهرماه در دو پنل تخصصی تجهیزات پزشکی (پنل صبح از ساعت ۹الی ۱۲) و تکنولوژی های نانو و بایو (از ساعت ۱۴الی ۱۷)برگزار می شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com