0  |  0

«ایران اکسپو» بستری برای نمایش توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان

«ایران اکسپو» بستری برای نمایش توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان

دومین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2017)، در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید 9 تا 12 آبان ماه سال جاری در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار می شود. علیرضا چناری سخنگوی ایران اکسپو از حضور 600 تاجر و بازرگان بین المللی از 43 کشور جهان در دومین نمایشگاه توانمندی های صادراتی خبر داد و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را در برگزاری این رویداد تاثیرگذار دانست که این حضور می تواند پتانسیل بالای تجارت با ایران را نشان دهد. همچنین 500 شرکت صادرکننده داخلی نیز در این رویداد حضور دارند.
نمایشگاه ایران اکسپو در راستای توسعه اقتصاد کشور اهدافی بلند مدت همچون حمایت از تولیدکنندگان داخلی، تولید ثروت، افزایش تولید صادرات محور، ایجاد فرصت های شغلی، افزایش صادرات غیر نفتی و ایجاد ارتباط بین صادرکنندگان برتر داخلی و هیئت های خارجی را در نظر دارد. بنابراین به منظور دستیابی به این اهداف واحدهای صنعتی، شهرک های صنعتی، تعاونی های صادراتی، شرکت های خصوصی و صادرکنندگان برتر در این رویداد ملی مشارکت می کنند.
به گفته رئیس ستاد این رویداد، ایران اکسپو که به دست توانمند جوانان بخش خصوصی و با هدف رشد صادرات غیرنفتی فعالیت می کند بدون حمایت نهادهای دولتی به ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمی توانست در این مسیر به راحتی قدم بگذارد.
همچنین سید محمد سیدی، رئیس نمایشگاه شهر آفتاب نیز حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ایران اکسپو در راستای حرکت در زمینه اقتصاد مقاومتی و گسترش صادرات غیرنفتی را مورد توجه دانست.
در این دوره از برگزاری ایران اکسپو با توجه به تجربه اولین دوره نمایشگاه تمهیدات بسیاری اندیشیده شده تا اقامت هیئت های تجاری در رویداد در هتل ها و ترانسفر آنها به بهترین شکل انجام شود. نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از 9 تا 12 آبان 1396 در گروه های کالایی مختلف همچون الکترونیک، دارو، تجهیزات پزشکی، صنعت ساختمان و پتروشیمی برگزار می‌شود. کارگروه های تخصصی آموزشی پیرامون حوزه صادراتی، بازدید از شهرک های صنعتی و پارک های علم و فناوری از جمله برنامه های این رویداد ملی برای تجار خارجی است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com