0  |  3

تقدیر از استارتاپ های برتر توسط وزیر علوم

تقدیر از استارتاپ های برتر توسط وزیر علوم

مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم گفت: در هفته پژوهش از طرح های تحقیقاتی و استارتاپ های برتر توسط وزیر علوم تقدیر می شود.
دکتر جلال بختیاری اظهار داشت: هفته پژوهش امسال از ۴ آذرماه ۹۶ در استان ها با ریاست استاندار و به دبیری روسای دانشگاههای مادر استان ها آغاز شود.
وی افزود: امسال از نزدیک فعالیت ها در ستادهای استانی توسط وزارت علوم مورد بازدید قرار می گیرد تا با برنامه ریزی منسجمی کار خود را در هفته پژوهش شروع کنند.
مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم با بیان اینکه از هر استان ۳ ایده برای حضور در نمایشگاه هفته پژوهش انتخاب می شود، عنوان کرد: در سال گذشته تعداد ۳ هزار و ۴۰۰ طرح و فناوری در نمایشگاه حضور داشتند ولی امسال پیش بینی می شود که بیش از ۵ هزار طرح را به نمایش بگذاریم.
وی در خصوص تفاوت نمایشگاه هفته پژوهش امسال با سال گذشته خاطر نشان کرد: زمانبندی این نمایشگاه تغییر اساسی کرده و از سوی دیگر بنا داریم میزان قراردادها را افزایش دهیم به طوری که هدف ما ۱۲۰ میلیارد تومان به بالاست.
بختیاری با بیان اینکه طبق روال هر ساله به طرح های برتر جایزه ای اعطا می شود، عنوان کرد: علاوه بر برترین های استانی، از ۱۰۰ استارتاپی که در نمایشگاه حضور می یابند ۱۰ استارتاپ برتر انتخاب می شود و از آنها در راستای اجرایی شدن طرحشان حمایت خواهند شد.
وی با اشاره به نحوه حمایت ها از این استارتاپ ها گفت: علاوه بر تقدیر از طرح ها و استارتاپ های برتر توسط وزیر، آنها را به پارک های علمی و فناوری و بخش های مختلف علمی و فناوری معرفی می کنیم تا بتوانند طرح های خود را در قالب یک شرکت دانش بنیان به نتیجه برسانند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com