0  |  0

استارتاپ ویکند «هم‌نت گردشگری» تبریز برگزار می‌شود

استارتاپ ویکند «هم‌نت گردشگری» تبریز برگزار می‌شود

هم نت گردشگری تبریز، یک رویداد استارتاپ ویکند متفاوت است که در 30 ساعت برگزار می‌شود. زمینه‌های تخصصی شرکت‌کنندگان این رویداد گردشگری و صنایع دستی، مدیریت و کسب وکار، فناوری اطلاعات و طراحی است.محورهای برگزار این رویداد برگزاری تورهای گردشگری تاریخی، فرهنگی، طبیعی و غیره؛ رزرو اماکن اقامتی و رفاهی و خرید بلیط وسایل حمل و نقل؛ فروش سوغات و صنایع دستی و معرفی جاذبه های گردشگری و نیز گردشگری سلامت و سایر حوزه های مرتبط با گردشگری خواهد بود.
هم‌نت گردشگری تبریز به منظور آشنایی شرکت کنندگان با مباحث کارآفرینی و راه اندازی کسب وکار به صورت عملی و نیز گردهم آمدن فعالان و متخصصان حوزه گردشگری شهر تبریز و شبکه‌سازی آنها با هم برگزار می‌شود.
از دیگر اهداف این رویداد می توان به تشکیل تیم‌های استارتاپی و تبدیل ایده‌های مناسب به کسب وکار در حوزه گردشگری حضور سرمایه‌گذاران این حوزه و سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ‌های جدید و روبه رشد اشاره کرد.
تیم‌های برتر انتهای رویداد، از این مزیت برخوردارند که در مرکز نوآوری دانشگاه تبریز مستقر شده و با جلب نظر سرمایه گذاران حاضر در رویداد از حمایت‌های آنها برای راه‌اندازی کسب وکار خود بهره‌مند شوند.
هم‌نت گردشگری تبریز با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی 10 و 11 آبان ماه 96 در مرکز نوآوری دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com