0  |  1

رقابت ایده‌های کارآفرینی در دانشگاه شهید بهشتی

رقابت ایده‌های کارآفرینی در دانشگاه شهید بهشتی

از سوی دانشگاه شهید بهشتی اولین جشنواره کارآفرینی آموزشی برگزار می‌شود و در آن علاوه بر معرفی کارآفرینان موفق ایده‌های موفق در حوزه کسب و کار در بخش مسابقه ملی کارآفرینی آموزشی به رقابت می‌پردازند.
احمد خدایی نصر دبیر رسانه‌ای نخستین جشنواره کارآفرینی آموزشی گفت: این جشنواره با شعار "یاددهی نوآورانه، یادگیری کارآفرینانه و هم آفرینی ارزشی" در روزهای 15 و 16 آبان ماه جاری در سالن همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی با هدف شناسایی کسب و کارهای نوآورانه آموزشی و تشویق دانشجویان و جامعه به سوی کارآفرینی آموزشی برگزار می‌شود.
وی کارآفرینی آموزشی را کسب و کاری دانست که در فرایندها، محصولات، خدمات، مشتریان، منابع و ساختارهای رسمی و غیررسمی آموزشی دارای نوآوری است و ادامه داد: از این رو این نوع کسب‌و کارها معمولا در بخش خصوصی و شرایطی که به تقاضاها در حوزه آموزش پاسخ داده نشده است، راه‌اندازی می‌شود.
خدایی نصر برگزاری این رویداد را از سوی گروه علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی و با حمایت معاونت فرهنگی – اجتماعی این دانشگاه دانست و اظهار کرد: این رویداد شامل 6 بخش سخنرانی و ارائه تجارب کارآفرینان آموزشی، نشست تخصصی، کارگاهی، نمایشگاهی و بازدید، مسابقه کار آفرینی آموزشی و تقدیر از کارآفرینان آموزشی برگزیده است.
وی برگزاری نشست تخصصی با موضوع "فرصت‌های کسب درآمد و ارزش آفرینی در آموزش" را از دیگر برنامه‌های جنبی این رویداد نام برد و اضافه کرد: علاوه بر آن کارگاه‌هایی با عناوین "بازاریابی دیجیتال در صنعت آموزش"، "بررسی راهکارهای شایع در محصولات یادگیری ۱۹ روش درآمدزایی محصولات آموزشی در دنیا"، "طراحی سرویس‌های یادگیری الکترونیکی با رویکرد نیاز نسل‌های بعد" و "طراحی محصولات فناوری یادگیری با روش‌های تفکر طراحی" برگزار خواهد شد.
دبیر رسانه‌ای اولین جشنواره کارآفرینی آموزشی با اشاره به برگزاری مسابقه ملی کارآفرینی آموزشی در حاشیه این جشنواره، یادآور شد: در این مسابقه بیش از 20 تیم ایده‌های خود را ارائه کردند که بعد از داوری 8 تیم برتر در روز جشنواره به ارائه مدل نهایی طرح کسب و کار خود خواهند پرداخت.
به گفته وی از بین آنها 3 تیم به عنوان برگزیدگان نهایی مسابقه انتخاب خواهند شد و علاوه بر دریافت هدایای نقدی، لوح و تندیس نخستین جشنواره کارآفرینی آموزشی را نیز دریافت خواهند کرد. علاوه بر آن سازمان فناوری اطلاعات به هریک از سه تیم برتر که در فضای اپلیکشن، کسب و کار خود را طراحی کرده باشد، مبلغ 15 میلیون تومان وام اعطا می‌کند.
خدایی نصر به بیان جزئیات بخش تقدیر از کارآفرینان آموزشی پرداخت و گفت: در این بخش کارآفرینان بر اساس شاخص‌هایی مورد ارزیابی قرار گرفتند و با رای هیات داوران تعدادی از آنها برای تقدیر انتخاب شدند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com