0  |  0

دومین بازار تکنولوژی و نوآوری در صنعت نفت،گاز و پتروشیمی برگزار می‌شود

دومین بازار تکنولوژی و نوآوری در صنعت نفت،گاز و پتروشیمی برگزار می‌شود

دومین بازار تکنولوژی و نوآوری در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با رویکرد توسعه بازار و نیازسنجی از پروژه‌های ساخت داخل، شبکه‌سازی و تعامل با شرکت‌های پتروشیمی و پالایشگاه‌ها، انتقال تکنولوژی بین شرکت‌های سازنده داخلی و بین‌المللی برگزار می‌شود.
اهداف برگزاری این رویداد معرفی شرکت‌ها و فناوری‌های جدید به صنایع و واحدهای صنعتی مستقر در پارس جنوبی، تبادل و هم‌افزایی در خلق فرصت‌های جدید برای تولیدکنندگان و صنعت گران داخلی، کشف زمینه‌های جدید برای فعالیت شرکت‌های فناوری و نوآوری و نیز ایجاد تصویر واضح از فرصت‌های منطقه، پیش روی شرکت‌های حاضر در رویداد است.
بازار تکنولوژی و نوآوری در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با مشارکت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به عنوان بازار بزرگ‌ترین منطقه اقتصادی و انرژی ایران فرصتی مناسب برای ارائه توانمندی‌های فعالین این عرصه به پالایشگاه‌ها و شرکت‌های پتروشیمی است.
نخستین دوره
نخستین بازار تکنولوژی و نوآوری نفت، گاز و پتروشیمی 2 تا 4 اسفندماه 95 در منطقه پارس جنوبی برگزار شد. این رویداد میزبان بیش از 50 شرکت تولیدکننده در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی بوده که به‌عنوان نخستین رویداد در نوع خود در منطقه به شمار می‌رود.
این رویداد به دنبال گسترش دامنه تعاملات هر چه بیشتر شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان داخلی فعال درزمینه نفت، گاز و پتروشیمی با صنایع و واحدهای صنعتی حاضر فعال در منطقه پارس جنوبی بود.
نخستین بازار تکنولوژی و نوآوری نفت، گاز و پتروشیمی از بخش‌های بالادستی، میان دستی و پایین‌دستی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی برگزار شد که شامل تجهیزات مکانیکی، تأسیسات مکانیکی، مواد، ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی، برق و فناوری اطلاعات، خدمات، HSE الکترونیک، مواد شیمیایی، فرآیند محیط‌زیست و فنی مهندسی، تجهیزات و مواد حفاری، خدمات فراساحلی، خدمات مدیریتی و سیستم‌های سازمانی برگزار شد.
دستاوردهای نخستین دوره
در نخستین رویداد با ایجاد فضای مناسب برای ارتباط شرکت‌های سازنده داخل با صنایع عظیم مستقر در منطقه پارس جنوبی، زمینه‌ای مناسب برای ارتقا بازار شرکت‌های سازنده داخلی و رشد این شرکت‌ها برای ارائه خدمات هرچه بهتر و با کیفیت‌تر به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، شرایطی برای حمایت از محصولات ساخت داخل فراهم شد.
حضور شرکت‌ها و مجتمع‌های گازی و پتروشیمی بزرگ و به تبع آن حضور و فعالیت شرکت‌های متخصص ساخت داخل بستری مناسب برای گسترش فرهنگ خودکفایی در منطقه پارس جنوبی شد.
افزایش آگاهی مثبت از شرکت و برند می‌تواند دلیلی مهم در خصوص حضور آن شرکت به عنوان شرکت‌کننده نخستین بازار تکنولوژی، نفت، گاز و پتروشیمی باشد. این افزایش آگاهی با حضور در این بازار و رویدادهای جانبی مانند کارگاه‌های آموزشی، پنل های فنی و بازرگانی و حضور در رسانه‌های چاپی و دیجیتالی مرتبط موجب تحقق این موضوع شد.
حضور در این رویداد فرصتی مناسب برای شناخت رقبای خود شد. در این رویداد شرکت‌ها با انجام مذاکرات مستقیم با بخش‌های فنی و بازرگانی واحدهای صنعتی و گازی توانستند رقبای خود را شناسایی کنند و فرصتی برای ارائه خدمات و تمایز نسبت به رقبا به دست آورند.
دومین بازار تکنولوژی و نوآوری در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان این معاونت، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، شرکت آتی‌ساز فناوری و پارک علم و فناوری خلیج‌فارس علمی 5 تا 7 اسفندماه 96 در پارس جنوبی برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com