0  |  0

غرفه ملی محصولات دانش بنیان ایران در نمایشگاه Medica2017

غرفه ملی محصولات دانش بنیان ایران در نمایشگاه Medica2017

غرفه ملی محصولات دانش بنیان ایران برای سومین سال متوالی در نمایشگاه Medica2017 با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و صندوق نوآوری و شکوفایی، برپا می‌شود.
غرفه ملی محصولات دانش بنیان ایران برای سومین سال متوالی در نمایشگاه مدیکا 2017، 22 تا 25 آبان ماه سال جاری در شهر دوسلدورف آلمان برپا می‌شود.
نمایشگاه "مدیکا" بزرگترین رویداد نمایشگاهی جهان در حوزه تجهیزات پزشکی و بهداشتی است که هر ساله تعداد زیادی از متخصصان و فعالان این حوزه از سرتاسر جهان را گرد هم می‌آورد تا آخرین دستاوردها و نوآوری‌های خود را در حوزه تجهیزات پزشکی به نمایش بگذارند.
این نمایشگاه با حضور بیش از 5 هزار شرکت از 13 تا 16 نوامبر(22 تا 25 آبان ماه) در دوسلدورف آلمان برپا می‌شود. در این دوره فضایی، حدود 108 متر در سالن 17 نمایشگاه به پاویون ملی ایران اختصاص داده شده است.
در نمایشگاه امسال، 13 شرکت دانش‌بنیان ایرانی با حمایت مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و صندوق نوآوری و شکوفایی حضور دارند. حمایت های مذکور، 70 درصد از هزینه‌های اجاره غرفه و غرفه‌سازی شرکت‌ها در این نمایشگاه را پوشش می دهد.
هدف از حضور شرکتهای دانش‌بنیان، توسعه صادرات و رصد فناوری‌های پیشرفته روز جهان در این نمایشگاه بزرگ است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com