0  |  0

ارتقای دانش زنان کارآفرین زمینه ساز توسعه است

ارتقای دانش زنان کارآفرین زمینه ساز توسعه است

بانوان کارآفرین باید سطح دانش و معلومات خود را افزایش دهند زیرا که کسب دانش و همگام بودن با آخرین روشها علمی دنیا تاثیر بسیاری در اجرای موفق برنامه ها دارد.
وی ادامه داد: بانوان همچنین به منظور راهیابی به بازارهای هدف و پایداری در کسب و کار باید مهارت های بازاریابی و فروش را نیز کسب کنند.
اشراقی اظهار کرد: ارتقای دانش بانوان کارآفرین و آموزش های مرتبط باید جدی گرفته شود زیرا که کارآفرینی موجب اشتغالزایی و تولید در جامعه می شود.
وی به تاثیر کارآفرینی به ویژه در حوزه بانوان اشاره کرد و گفت: اشتغالزایی و مشارکت در تمام ابعاد حوزه کسب و کار، موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی افزود: با توجه به سیاست‌های دولت تدبیر و امید به منظور بهره‌مندی حداکثری بانوان و خانواده‌ها امیدواریم رشد و ارتقای بانوان و خانواده‌ها در استان بیش از گذشته باشد.
به گزارش ایرنا، آذربایجان شرقی با داشتن حدود چهار هزار واحد تولیدی از جمله قطب های مهم صنعتی کشور محسوب می شود که سالانه افزون بر 1.5 میلیارد دلار کالا به خارج از کشور صادر می کند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com