0  |  0

جشنواره ملی زنان کارآفرین روستایی در خمین برگزار می‌شود

جشنواره ملی زنان کارآفرین روستایی در خمین برگزار می‌شود

فرماندار خمین گفت: جشنواره ملی زنان کارآفرین خمین در آذرماه امسال در محل روستای کفسان از توابع بخش مرکزی خمین برگزار می‌شود.
سیدمهدی ساداتی در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره ملی زنان کارآفرین روستایی در خمین اظهار داشت: برگزاری جشنواره این جشنواره یکی از ابتکارات خوب دولت به منظور توسعه اشتغال روستایی و تشویق روستائیان به سکونت در روستا و جلوگیری از مهاجر روستائیان از روستاها است.
وی افزود : توانمند سازی زنان روستایی به‌ویژه زنان سرپرست خانوار یکی از اهداف مهم برگزاری این جشنواره است.
فرماندار ساوه تصریح کرد: ترویج فرهنگ کار، کارآفرینی و ایجاد اشتغال مولد در روستاها از اهداف دیگر برگزاری این جشنواره است.
ساداتی بیان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر مشکل بیکاری اصلی‌ترین معضل این شهرستان است معرفی مشاغل خرد خانگی به ویژه در بخش کشاورزی و ترغیب روستائیان در راستای ایجاد کارگاه‌های کوچک تولیدی و صنایع جانبی در استمرار زنجیره تولید می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در ایجاد اشتغال و برطرف شدن مشکل بیکاری در شهرستان داشته باشد.
وی ادامه داد: با عنایت به اینکه در این جشنواره افرادی از سایر استان‌ها حضور پیدا می‌کنند برگزاری این جشنواره بهترین فرصت برای معرفی محصولات و تولیدات کشاورزی و دامی شهرستان است و برگزاری نمایشگاه در حاشیه این جشنواره شرایط را برای معرفی فرهنگ و آداب و رسوم، تاریخ غنی و کهن و ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان فراهم می‌کند.
فرماندار خمین خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی، شهرداران و بخشداران مرکزی وکمره با همکاری شوراها و پایگاه‌های مقاومت بسیج باید برای برگزاری این جشنواره اطلاع‌رسانی کنند و شرایط لازم برای حضور مردم به ویژه روستائیان در این جشنواره فراهم شود.
ساداتی عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های روستایی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه تولیدات کشاورزی، برگزاری بازی‌های بومی ومحلی و اجرای مسابقات ورزشی، زمینه‌سازی برای شناساندن ظرفیت‌های شهرستان در زمینه گیاهان دارویی از برنامه‌های جانبی این جشنواره است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: تسنیم
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com