0  |  0

نخستین رویداد استارتاپی «ایدوکا» در لرستان برگزار می‌شود

نخستین رویداد استارتاپی «ایدوکا» در لرستان برگزار می‌شود

رحمان کلانتری، دبیر اجرایی رویداد اظهار داشت: 8 آذرماه ۹۶، نخستین رویداد استارتاپی ایدوکا ( استارتاپ گردشگری و کشاورزی) در لرستان برگزار می‌شود.
نخستین رویداد استارتاپی ایدوکا (استارتاپ گردشگری و کشاورزی) ، 8 تا 10 آذرماه 96 با هدف تقویت روحیه ایده‌پردازی، ترویج گفتمان کارآفرینی و جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری با تکیه بر توانمندی‌های بالقوه استان لرستان در دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی درباره این رویداد، گفت: با توجه به نیازسنجی جامعه ی استانی و لزوم حرکت به سمت گفتمان کارآفرینی در استان و با تأکید بر استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوۀ لرستان، رویداد استارتاپی ایدوکا (استارتاپ گردشگری) به همت این بنیاد استانی برگزار می‌شود.
کلانتری افزود: ایجاد انگیزه میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و ترویج و تقویت فرهنگ کارآفرینی یکی از دغدغه‌های نظام کنونی علم و فناوری کشور است و به همین دلیل یکی از اهداف ایدوکا نیز همین مهم است.
ایشان یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، تا پیش از برگزاری استارتاپ گردشگری لرستان دو پیش رویداد با موضوع گردشگری و کشاورزی در دانشگاه لرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان کرد استانداری لرستان در همکاری و هماهنگی این رویداد مهم نقش بسیار برجسته ای را ایفا نموده است، وی همچنین تاکید کردند که دستگاه های علمی و فناورانه استان در برگزاری این رویداد همکاری لازم را دارند.
لازم به ذکر است، نخستین رویداد استارتاپی ایدوکا (استارتاپ گردشگری) به همت بنیاد نخبگان استان لرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد و حمایت مرکز شتابدهی نوآوری و همکاری استانداری لرستان، ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی‌و‌فناوری ریاست‌جمهوری و دستگاه های علمی و فناورانه استان لرستان برگزار می شود.
ایشان یادآوری کردند، کلیه علاقه‌مندان و ایده‌پردازان در حوزه گردشگری و کشاورزی لرستان (عموم) می‌توانند در این رویداد به نشانی idoka.ir ثبت نام و در صورت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه این رویداد با شماره های 06633239892 تماس حاصل نمایند.
همچنین کانال تلگرامی @novinidehzagros را بعنوان کانال تحت نظارت بنیاد نخبگان استان که اطلاعات استارتاپی و کارآفرینی استان و کشور در آن انعکاس داده می شود را معرفی نمودند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com