0  |  0

برترین طرح های فناوری «ایده شو» معرفی شدند

برترین طرح های فناوری «ایده شو» معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، «ایده شو» رویدادی برای پرورش قدرت خلاقیت و ایده‌پردازی در یک محیط دوستانه و رقابتی به منظور ایجاد فرهنگ نوآوری و تلاش برای هدایت افراد جامعه به فعالیت در زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری کشور است که با همکاری یکی از ادارات استان اصفهان و توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد.

دبیرخانه رویداد هفتم ایده‌شو ۴۰ ایده را دریافت و پس از داوری اولیه ۱۴ ایده را به مرحله ارائه رساند.

هفتمین ایده‌شو در سالن ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد و پس از ارایه ۱۴رویداد به مرحله نهایی، طرح‌های «نرم افزار آنالیز پا و طراحی کفش» توسط محمد تقی کریمی، «تولید نخ بخیه و ژل آمنیوتیک» توسط گلنار عبدالوند، «درپوش سوزن سرنگ ایمن» توسط پارسا نوایی، «خط تشخیص سلامتی» توسط ندا وهابی و «حسگر زیستی جنین» توسط محمد زاهدی به عنوان پنج طرح نهایی انتخاب شدند.

پس از داوری توسط هیات داوران و رای‌گیری حاضران در رویداد ایده‌شو، ایده نرم‌افزار آنالیز پا و طراحی کفش مقام اول را کسب کرد. همچنین ایده‌های تولید نخ بخیه و ژل آمنیوتیک و درپوش سوزن سرنگ ایمن به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را بدست آوردند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com