0  |  0

با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی برگزار می‌شود: رویداد «ایده‌ شو» در اصفهان

با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی برگزار می‌شود: رویداد «ایده‌ شو» در اصفهان

برنامۀ «ایده بازار» در ذیل رویداد «ایده‌ شو» با محوریت محصولات نوآورانه آموزشی، محصولات رسانه‌ای، تولید محتوای دیجیتال و نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای فرهنگی و مذهبی، گردشگری مذهبی، صنایع دستی و میراث فرهنگی و چاپ و نشر با همکاری بنیاد نخبگان استان اصفهان و جهاد دانشگاهی استان برگزار می‌شود.
ایده شو؛ رویدادی است که افراد توانمندی خود را در ایده‌پردازی، بیان ایده و انتقال آن به دیگران در محیطی دوستانه محک می‌زنند. هر فرد حداقل یک فکر یا ایده‌ای دارد که به آن می پردازد.
رویداد ایده شو، محلی برای به اشتراک‌گذاری ایده‌های مبتنی بر تجربیات زندگی‌ساز، موضوعات مورد علاقه و شوق برانگیز و شنیدن نقطه‌نظرات منحصر به فرد داوران در خصوص ایده‌های مطرح‌شده است.
کمک به توسعه و بسترسازی رویدادهای کارآفرینی معارف دینی و فرهنگی، ترویج فرهنگ کارآفرینی و ایجاد کسب‌و‌کار حوزه فرهنگی–مذهبی، ایجاد بانک ایده، جلب توجه سرمایه‌گذاران به ایده‌های ارائه‌شده، شکل‌گیری و توسعه اکوسیستم کارافرینی، بازارسازی و بازاریابی شرکت‌های ایجاد شده مبتنی بر فناوری و هدایت و حمایت از ایده‌ها به جهت تجاری‌سازی آنها و ایجاد تسهیلات لازم برای ادامه فعالیت، از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد است.
نوآوری، جذابیت ایده، شفافیت ایده و همچنین بازار پسند بودن نیز از مهمترین ملاک‌های داوری است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com