0  |  0

حمایت از استارتاپ‌های حوزه راه و شهرسازی

حمایت از استارتاپ‌های حوزه راه و شهرسازی

دکتر اسماعیل قادری فر در نشست رونمایی از شبکه اینترنتی حمل و نقل کالا که در معاونت علمی برگزار شد خاطرنشان کرد: کسب و کارهای نو توان ایجاد تحمل در عرصه اقتصادی دارند و می توانند اشتغال زایی فراوانی نیز داشته باشند.
وی با بیان اینکه نتیجه تلاش‌های محققان ظهور و بروز استارتاپ‌هایی است که در کشور فعالیت می کنند گفت: معاونت علمی در برنامه های خود سعی دارد از این استارتاپ‌ها، حمایت کند تا به چرخه اقتصادی کشور کمک شود و از سوی دیگر اشتغال زایی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی ایجاد می شود.
قادری فر با بیان اینکه حمل و نقل بار یکی از مسائل اصلی کشور است اظهار داشت: طبق تفاهم نامه ای که بین معاونت علمی و وزارت راه و شهرسازی منعقد شده، قرار است ایده های فناورانه در صنعت حمل و نقل مورد حمایت قرار گیرد.
رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی با بیان اینکه به کارگیری ایده‌های فناورانه محققان کشور می تواند موجب پاسخگویی به مشکلات و معضلات شود، خاطرنشان کرد: شبکه اینترنتی حمل و نقل کالا به عنوان ابزاری است که صنایع به آن نیاز دارند و اینگونه پلتفرم ها مورد توجه معاونت علمی است.
وی با اشاره به اینکه همکاری معاونت علمی و وزارت راه و شهرسازی در راستای حمایت از استارتاپ‌ها خواهد بود، تصریح کرد: همواره در صدد هستیم که از استارتاپ‌ها علاوه بر حوزه حمل و نقل، در حوزه های دیگر نیز حمایت داشته باشیم تا بتوان با خلاقیت و نوآوری، مشکلات و معضلات کشور را برطرف کنیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com