0  |  0

فیلترکردن کسب وکارهای نوپا خلاف توسعه اشتغال است

فیلترکردن کسب وکارهای نوپا خلاف توسعه اشتغال است

محمدجواد آذری جهرمی در صفحه شخصی اینستاگرام خود از افتتاح مرکز تسهیل گری و توسعه کسب و کارهای نوپا در استان سیستان و بلوچستان روز گذشته و همزمان با سفر استانی رئیس جمهور به این استان خبر داد.
وی گفت: تسهیل گری و توسعه کسب وکارهای نوپای ایرانی راهکار اشتغال جوانان است و برخوردهای سلبی و فیلتر کردن این گروه از مشاغل، طبیعتا گامی در جهت خلاف این هدف محسوب می شود.
وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه زیست بوم فرهنگی کشور ما البته اقتضائاتی دارد که باید رعایت شود، اضافه کرد: محصولات کسب و کارهای نوپا، خدمات مورد نیاز در برنامه توسعه شبکه ملی اطلاعات به شمار می رود و از این دیدگاه، توسعه کسب وکارهای نوپا، توسعه شبکه ملی اطلاعات است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com