0  |  0

پناهگاهی خلاقانه برای در امان ماندن از آسیب‌های زلزله

پناهگاهی خلاقانه برای در امان ماندن از آسیب‌های زلزله

یک طراح به نام الیس بلتون با هدف نجات جان انسان ها در شرایط حاد و اضطراری پناهگاهی کپسولی و خاص طراحی کرده است.
 انسان ها با حضور در این کپسول می توانند جان خود را در سرمای کوهستان، در درون یک زیردریایی یا پناهگاه زیرزمینی، پس از وقوع زلزله و حین خرابی خانه ها حفظ کنند.
پناهگاه یادشده که Monade Capsule نام گرفته، قابل نصب در لبه سقف یا بالکن خانه های آپارتمانی نیز هست تا افراد در صورت نیاز به آرامش یا دوری از محیط کار بتوانند با ورود به آنها سکوت را تجربه کنند.
بخش عمده کپسول یادشده از فایبرگلاس ساخته شده و تعدادی قالب و بازوی فولادی باز و بسته کردن کپسول یادشده و حمل و نقل ساده و سریع آن را ممکن می کند. هنوز اعلام نشده که این کپسول چگونه به شیوه ای ایمن به ساختمان ها متصل می شود.
قرار است این کپسول طی هفته های آینده در معرض دید علاقمندان قرار بگیرد. البته قیمت و زمان عرضه آن هنوز اعلام نشده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com