0  |  0

دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌کند: کنفرانس کارآفرینی با رویکرد الزامات دانشگاه کارآفرین

دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌کند: کنفرانس کارآفرینی با رویکرد الزامات دانشگاه کارآفرین

این کنفرانس ۲۱ و ۲۲ آذرماه جاری توسط مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود و در آن الزامات دانشگاه کارآفرین مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
همزمان با این کنفرانس دو روزه، کارگاههای تخصصی با عناوینی چون «کارگاه شبکه سازی؛ مهارت فرصت آفرین و قدرت بخش کارآفرینان»، «کارگاه تکنیک‌های خلاقیت» و «کارگاه فرآیند تجاری‌سازی» برگزار خواهد شد.
این کنفرانس با هدف ایجاد بستری برای تبادل نظرات و آرا و بررسی الزامات دانشگاه کارآفرین و توسعه نقش دانشجویان و اساتید در تحقق این مهم برپا خواهد شد.
توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در میان دانشجویان و اساتید، توانمندسازی دانشجویان و ارتقای مهارت‌ها و قابلیت‌های کارآفرینانه آنها، نحوه استفاده و تعامل با بخش خصوصی در جهت توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و بررسی الگوها و مدل‌های بین‌المللی در ارتباط با توسعه نوآوری و کارآفرینی از دیگر اهداف این کنفرانس است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com