0  |  0

دهمین رویداد نوآوری‌های آموزشی چهارسوق برگزار می‌شود

دهمین رویداد نوآوری‌های آموزشی چهارسوق برگزار می‌شود

چهارسوق رویدادی دوره‌ای است که با حضور فعالان تعلیم و تربیت برگزار می‌شود. این رویداد شامل ارائه‌های کوتاه و آموزنده با موضوع تجربه‌ها و ایده‌های نوی آموزشی است. هم‌چنین چهارسوق، فضای گفتگو میان شرکت‌کنندگان را فراهم می‌کند تا بتواند بستری برای برقراری ارتباطات مؤثر و کارآمد در حوزه تعلیم و تربیت باشد. به‌طور کلی چهارسوق، گردهمایی معلمان، مدیران مدارس، دانشجویان، اساتید، کارشناسان آموزشی و نیز عموم افرادی است که دغدغهٔ رشد و تعلیم و تربیت را دارند و محل گفتن و شنیدن در مورد تجربیات فعالان این حوزه است.
هدف چهارسوق چیست؟
ارتقای کیفیت نظام تعلیم و تربیت از مطالبات جدی این روزهای مردم و مسئولان است. نظام رسمی آموزش و پرورش برای دست‌یابی به این هدف از روش‌های حاکمیتی مانند برنامه‌ریزی‌های کلان، آماده‌سازی اسناد بالادستی، ارائه دستورالعمل‌ها و نظارت و ارزشیابی استاندارد استفاده می‌کند. چهارسوق از سوی دیگر، ارتقای کیفیت نظام تعلیم و تربیت را از طریق شناخت، شبکه‌سازی و توانمندسازی فعالان خبره تعلیم و تربیت و تقویت امید، نشاط و نوآوری در بین عموم فعالان جامعه تعلیم و تربیت کشور دنبال می‌کند.
چه کسانی می‌توانند در چهارسوق شرکت کنند؟
چهارسوق معتقد است، تغییر باید به‌صورت عمومی و اجتماعی انجام شود تا عمیق‌تر، پایدارتر و مستمرتر باشد، بنابراین شرکت در چهارسوق برای عموم افراد آزاد است. ولی مخاطب خاص چهارسوق، معلمان، مربیان، مدیران مدرسه، اساتید دانشگاه و حوزه، دانشجویان و طلاب علاقه‌مند، پژوهشگران تعلیم و تربیت، والدین و عموم علاقه‌مندان به تعلیم و تربیت هستند.
در دهمین گردهمایی چهارسوق چه می‌گذرد؟
دهمین گردهمایی نوآوری‌های آموزشی چهارسوق، با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی روز جمعه 24 آذرماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود. این مراسم با گردهمایی معلمان، مدیران، دانشجویان و افراد علاقه‌مند به تعلیم و تربیت هرساله برگزار می‌شود و امسال شاهد برپایی دهمین رویداد آن هستیم.
در این مراسم علاوه بر پخش مستند «مرثیه‌ای برای یک رؤیا»، احمدرضا اعلایی (موسسه حسینیه کودک شهید چمران)، رضا امیرخانی (نویسنده)، محمدمهدی باقر (بنیانگذار موسسه ویراستاران)، علی زرافشان ( معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش)، محمد ساعتچی (بنیان‌گذار بازی Quiz of kings)، اردوان مجیدی (مؤسس مدرسه حکمت بابلسر)، سیدمحسن میرمحمدصادقی (مدیرعامل موسسه نیک‌زیست فردا)، مهدی نادری (معلم مدرسه روستایی) و محمد نیرو (معاون پژوهشی مجتمع آموزشی صلحا) حضور یافته و درباره تعلیم و تربیت به مخاطبان ارائه‌هایی خواهند داشت.
دهمین گردهمایی نوآوری‌های آموزشی چهارسوق با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم وهویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، روز جمعه 24 آذرماه، از ساعت 8 الی 17 در خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پذیرای مهمانان است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com