0  |  0

۱۹ پروژه اشتغال‌زایی در پارس‌آباد به بهره‌برداری رسید

۱۹ پروژه اشتغال‌زایی در پارس‌آباد به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مهدی احمدی ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از 19 طرح و پروژه در بخش مرکزی پارس‌آباد اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل طرح‌ها و پروژه‌های خدمات‌رسانی به مردم و سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی و کارآفرینی بوده که در این منطقه از شهرستان پارس‌آباد به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: طرح جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر عمومی روستاهای دوست‌کندی، پیرایواتلو، اولتان و اجیرلو با اعتبار 9میلیارد و 250 میلیون ریال، پروژه تکمیل شبکه فرعی آبیاری و زهکشی و کانالت‌گذاری مزارع روستاهای پتیلو، خان قشلاقی، قاسمعلی کندی  و کانال‌های 6 و 7 که 92 هکتار اراضی را تحت پوشش دارد با اعتبار یک میلیارد و 940 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به پروژه خط و پست هوایی خان قشلاقی  دو بیان کرد: این پروژه با احداث 3 کیلومتر خط 20 کیلووات و یک دستگاه پست هوایی با ظرفیت 100 کیلو وات آمپر با اعتبار 350 میلیون تومان با هدف جلوگیری از ضعف برق روستاها اجرایی و عملیاتی شده است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد در مورد بهره‌برداری از عملیات گازرسانی به 6 روستای بخش مرکزی شامل روستای تکچی و حمداله‌آباد، بهرام‌آباد، قطارآباد و حاج جعفرکندی و عبدالرضا آباد گفت: برای جرای این پروژه‌ها 30 میلیارد ریال هزینه شده و بیش از 900 خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند که 37 کیلومتر لوله‌گذاری برای آن انجام شده و یک دستگاه ایستگاه حفاظت از زنگ لوله‌های گازرسانی نیز احداث و راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به طرح کارآفرینی با مشارکت صندوق کارآفرینی در زمینه تولید مصالح ساختمانی تیرچه و یونولیت و بلوک‌های سقفی تصریح کرد: این پروژه با اشتغالزایی 5 نفر انجام شده و طرح سرمایه‌گذاری شیلات و آبزی‌پروری  ماهیان گرم‌آبی و آملی نیز در روستای قره‌داغ احداث شده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری تسنیم
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com