0  |  0

شهرک تخصصی شیرینی و پوشاک در قزوین راه‌اندازی می‌شود

شهرک تخصصی شیرینی و پوشاک در قزوین راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقزوین، علی پرزحمت در نشست با اصناف استان قزوین، با شاره به اهمیت نقش اصناف در جامعه امروزی، اظهار داشت: دو شهرک شیرینی و پوشاک در استان قزوین راه‌اندازی می‌شود.وی با اشاره به اینکه اصناف به عنوان بازوان نظام هستند، بیان کرد: نقش اصناف در رونق اقتصادی و فضای کسب و کار در همه زمان‌ها و عرصه‌های مختلف بسیار مهم و بی نظیر بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین خاظرنشان کرد: یکی از مهمترین اقداماتی باید صورت داد، خارج کردن اصناف از حالت سنتی به شیوه مدرن و رونق فروشگاه‌های بزرگ و چند منظوره بوده که باید در این راستا برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیز از صنایع داخلی و تولیدات کشور خود نیز حمایت شود.

پرزحمت با اشاره به اینکه استان قزوین از ظرفیت بسیار بالایی در عرصه‌های مختلف برخوردار است، عنوان کرد: استان قزوین در حوزه‌‌های صنعت و کشاورزی از استان‌های پیشرو و توسعه یافته در کشور است که باید در این راستا حمایت‌های خوبی نیز از استان صورت بگیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار کرد: می‌توان از طریق راه‌اندازی شهرک‌های صنفی در استان قزوین و برند سازی تولیدات داخلی حمایت‌های خوبی در زمینه اقتصاد مقاومتی اجرایی نمود.

وی ابراز کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان قزوین و با حمایت‌های بسیار خوب و همه جانبه استاندار قزوین، شاهد راه‌اندازی شهرک پوشاک و شیرینی در استان قزوین هستیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری تسنیم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com