0  |  0

۷۰ واحد تولیدی در آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شد

۷۰ واحد تولیدی در آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، جعفرصادق اسکندری در مراسم افتتاح واحد تولیدی پروفیلهای upvc دوجداره در ارومیه که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام شد، با ابراز خرسندی از اینکه در حوزه توسعه صنعت استان گام‌های مثبتی برداشته شده است اظهار داشت: به دستور استاندار آذربایجان‌غربی، رونق تولید، اشتغال‌زایی و توسعه صادرات غیرنفتی در دستور کار قرار گرفته شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با تاکید بر راه‌اندازی واحدهای راکد و نیمه فعال استان گفت: 70 واحد تولیدی، تا تیر امسال در آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شده و 35 واحد تولیدی نیز به مرحله تولید رسیده است.

اسکندری با ابراز خرسندی از اینکه در حوزه اشتغال و صادرات گامهای مطلوبی برداشته شده است تصریح کرد: امیدواریم که بتوانیم تا پایان امسال، در زمینه ارتقاء شاخص‌های استان و توسعه صنایع،گامهای موثری برداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در هر شهرستان سند توسعه تدوین می‌شود افزود: امید است که با کمک فعالان اقتصادی و سرمایه‌داران استان، به منظور ارتقاء شاخص‌های اقتصادی و اشتغال گامهای موثری برداریم.

اسکندری گفت: هم‌اکنون با دانشگاه آزاد اسلامی توافقنامه ای برای راه‌اندازی کلنیک‌های توسعه‌ای بازاریابی داخلی و خارجی انجام شده و امید است که در جهت رفع مسائل مدیریتی آنها نیز گام برداریم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری تسنیم
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com