0  |  0

آموزش تولید صنایع دستی مسیری برای خودکفایی مددجویان است

آموزش تولید صنایع دستی مسیری برای خودکفایی مددجویان است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، اردوان صابر ملاشاهی در این باره اظهار داشت: جامعه مددجویی، نیازمند حمایت و آموزش است تا بتواند به بالندگی افراد مددجو ختم شود.

وی افزود: در این راستا این مدیریت، دوره آموزشی صنایع دستی ویژه ۸۰ نفر از مددجویان و دانش آموزان دبیرستانی تحت پوشش کمیته امداد طی مدت یک ماه را با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دستور کار دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) چابهار بیان کرد: آموزش های فنی و حرفه ای می تواند به عنوان بازوئی توانمند جهت ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری مورد استفاده قرار گیرد، فقط کافی است برنامه ریزی ویژه ای برای آن داشت.وی افزود : این نهاد با الهام گرفتن از تعالیم دین مبین اسلام همواره در جهت حمایت‌های همه‌جانبه از مددجویان گام برمی‌دارد.

ملاشاهی، نخستین قدم در ارتباط با حمایت از مددجویان را تقویت روحیه خودباوری و بالا بردن اعتماد به نفس آنان و همچنین جلوگیری از اتکا به دیگران عنوان کرد و گفت: فعالیت این مجموعه در ارتباط با خودکفایی مددجویان در چند محور مختلف انجام می شود که اثرگذاری اش را در جامعه شاهدیم.

به گفته وی، سکه دوزی، سوزن دوزی، چرم دوزی، سفالگری و معرق صدف از عناوین این دوره آموزشی است که با اعتبار هزینه شده ۸۲۴ هزار ریال برای هر نفر در چابهار در حال برگزاری است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com