0  |  0

رفع مشکل ضمانت متقاضیان تسهیلات اشتغال‌زایی بشرویه

رفع مشکل ضمانت متقاضیان تسهیلات اشتغال‌زایی بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علی باقری در دیدار با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی اظهار داشت: ایجاد صندوق‌هایی نظیر صندوق کارآفرینی امید پشتیبان و حامی خوبی برای مشاغل خرد و کوچک است.وی ادامه داد: یکی از نگاه‌های ویژه دولت در زمینه توجه به نقاط روستایی و محروم و لزوم ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال‌زایی در این مناطق است که صندوق‌های کارآفرینی در این زمینه بسیار کارگشا هستند.

فرماندار بشرویه افزود: صندوق‌های کارآفرینی باید گرهگشایی از امور مردم را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند و و کمک به اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه را در اولویت‌های خود در نظر داشته باشند.

باقری تصریح کرد: توجه و حمایت از شرکت تعاونی‌ها و مشاغل پشتیبان به‌ویژه در بخش کشاورزی در پرداخت تسهیلات باید مورد تاکید قرار گرفته شود زیرا رونق اقتصاد کشاورزی موجب افزایش روح امید و پویایی روستاها و نقاط محروم می‌شود.وی تاکید کرد: از طرفی برای پرداخت تسهیلات نیز باید با نظارت و اجرای طرح‌های کارشناسی شده تدابیر لازم اندیشیده شود تا تسهیلات پرداخت شده به افراد در راستای ایجاد اشتغال هزینه شده و خروجی قابل قبولی داشته باشد.

فرماندار بر کمک به ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار تاکید کرد و بشرویه متذکر شد: با ایجاد اشتغال به‌ویژه برای اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر از بروز بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی نیز جلوگیری می‌شود.باقری اظهار داشت: با حذف مشکلات در پرداخت تسهیلات که از مهم‌ترین آن مسئله ضمانت است به روند پرداخت تسهیلات سرعت بخشیده شده و متقاضیان اشتغال دلگرم‌تر می‌شوند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com