0  |  0

در راستای تعالی کسب و کارهای دانش‌بنیان راه‌اندازی شد: بنیاد مدیریت کیفیت اروپا

در راستای تعالی کسب و کارهای دانش‌بنیان راه‌اندازی شد: بنیاد مدیریت کیفیت اروپا

دکتر سعید سهراب پور رئیس دفتر نمایندگی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا در ایران اظهار کرد: این بنیاد ۲۵ سال پیش در اروپا با هدف به اشتراک گذاری تجربیات و ارائه الگوی جامعه مدیریت کسب و کار به سازمان‌ها و شرکت ها راه اندازی شده است.
سهراب پور تاکید کرد: ایران با استفاده از نام این بنیاد، بدون اجازه فعالیت می کرد ولی به طور رسمی از سال ۲۰۱۶ نمایندگی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا در ایران راه اندازی شد.
رئیس دفتر نمایندگی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا در ایران گفت: این بنیاد در راستای مدیریت کسب و کار شرکت‌ها راه اندازی شده است.
وی اظهار کرد: ارزیابی عملکرد شرکت ها جزو برنامه های نمایندگی EFQM است تا بتوانند در زمینه کسب و کار با سایر شرکت ها و سازمان ها رقابت کنند.
سهراب پور با بیان اینکه از ۳ ماه گذشته شرکت ها و سازمان‌های ایرانی با ۹ شاخصه ارزیابی شدند، عنوان کرد: رهبری سازمانی، استراتژی سازمانی، مشارکت سازمان با شرکای خارج سازمانی، مدیریت منابع انسانی و مدیریت فرایندها از شاخصه های ارزیابی سازمان‌ها و شرکت ها هستند.
رئیس دفتر نمایندگی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا در ایران افزود: در این دوره ۲۰سازمان مورد ارزیابی قرار گرفتند که دو سازمان و شرکت در مرحله بعد وارد رقابت با شرکت ها و سازمان‌های جهانی قرار می‌گیرند.
وی عنوان کرد: ارزیابی کیفیت مدیریت بر مبنای کیفیت مدیریت کسب و کار است؛ شرکت‌هایی که دانش بنیان شدن آنها احراز شده و نوپا هستند، در ارزیابی ها نبودند؛ از این رو در این دوره فقط شرکت ها و سازمان های بزرگ مشارکت کردند.
رئیس دفتر نمایندگی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا در ایران ادامه داد:این الگوها غیر تجویزی و هدایت گر هستند که اجرای آنها می‌تواند سازمان ها را در بالاترین سطوح کسب و کار قرار دهد.
سهراب پور خاطر نشان کرد: با پایان یافتن فرآیند ارزیابی، فردا (۲۷ آذرماه) سازمان‌های برتر معرفی می شوند.
وی بیان داشت: بنیاد مدیریت کیفیت اروپا برنامه های حمایتی زیادی برای ارتقای کیفیت شرکت‌های دانش بنیان نوپا و استارتاپ ها در نظر دارد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com