0  |  0

آغاز ثبت‌نام جدید متقاضیان عضویت در مركز رشد فناوری نخبگان

آغاز ثبت‌نام جدید متقاضیان عضویت در مركز رشد فناوری نخبگان

مركز رشد فناوری نخبگان پارك فناوری پردیس معاونت علمی، یکی از بسترهای حمایتی از کارآفرینان و واحدهای کوچک و نوپا است که مجددا ثبت نام و عضوگیری خود را آغاز کرده است. این مرکز برای ایده پردازانی که با تکیه بر علم، تخصص و فناوری دارای ایده‌های قابل تجاری شدن هستند مشاوره‌های ضروری و نیز خدمات و تجهیزات مناسب را برای حضور مستقل و موثر در صحنه فناوری آماده می‌کند.
سیدعلی هزاوه مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان با اشاره به نامحدود بودن رشته‌های قابل پذیرش در این مرکز اینچنین گفت: تیم‌ها و شركت‌های نوپای فعال در حوزه‌های فناوری نظیر برق و الكترونیك، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مكانیك پیشرفته و مکاترونیک، تجهیزات پزشكی، پرینترهای سه بعدی و تولید دیجیتال، نانو مواد و غیره بدون محدودیت سنی و تحصیلی می‌توانند برای عضویت در این مرکز متقاضی باشند.
وی افزود: نیازی نیست که متقاضی شرکت ثبت شده یا محصول تجاری سازی شده‌ای داشته باشد تنها کافی است نمونه اولیه و قابل ارائه‌ای در دست داشته باشد.
مدیر مركز رشد فناوری نخبگان در ادامه به مزیت های حضور در این مرکز برای مخترعین، کارآفرینان و ایده پردازان اشاره کرد و گفت: خدمات این مرکز شامل خدمات عمومی و تخصصی می باشد که در بخش خدمات عمومی استفاده از فضای استقرار ارزان قیمت، دسترسی به تجهیزات و امکانات کاری مانند ادوات اداری، اینترنت، لپ تاپ و غیره به علاوه حضور در یک فضای دانش بنیان با حضور پیشروان عرصه نوآوری در اختیار افراد است.
وی ادامه داد: در بخش تخصصی هم آموزش مهارت های کسب و کار، استفاده از مشاوره های تخصصی و حضور در دوره های آموزشی برای تیم ها در نظر گرفته شده است، به علاوه تیم های این مرکز با حمایت ما می توانند آینده مالی و کاری خود را رقم بزنند در این بخش معرفی به شبکه گسترده سرمایه گذاران و حضور در نمایشگاه های بین المللی در نظر گرفته شده است.
هزاوه تصریح کرد: مرکز رشد علاوه بر ارائه امکانات وخدمات پشتیبانی، هدایت و نظارت بر روند پیشرفت این واحدهای فناوری را نیز به عهده خواهد داشت.
در دنیای کسب و کارتان بِرند شوید
مركز رشد با داشتن شبكه گسترده همكاران (خصوصی و دولتی) و ارائه خدماتی که پیش از این گفته شد تلاش می کند تا تیم های کاری کوچک و بدون حامی را قوام بخشیده و در بازار کسب و کار برند کند، سید علی هزاوه در خصوص الزامات استفاده از خدمات این مرکز برای متقاضیان گفت: وجود تیم كاری كارآفرین، متخصص و با انگیزه‌، طرح فناورانه با قابلیت تجاری سازی و برنامه كاری مُنسجم از الزامات عضویت در مركز رشد است، غیر از این محدودیتی برای افراد و پذیرش در این مرکز وجود ندارد.
3 ماه حضور رایگان برای شناسایی خود و ایده‌هایتان
هزاوه درخصوص مراحل پذیرش متقاضیان گفت صاحبان طرح با تكمیل و ارسال فرم اولیه تقاضای عضویت و با ارائه اطلاعاتی در مورد تیم كاری و طرح مورد نظر، در فرآیند عضویت قرار می‌گیرند و در صورت تایید اولیه طرح، جلسه معارفه و آشنایی با پارك فناوری پردیس معاونت علمی و مركز رشد به صورت عمومی برگزار می شود، در گام بعدی با حضور متخصصان مربوطه جلسات مجزایی با صاحبان طرح‌ها برگزار شده تا طرح‌ها از جنبه‌های بازار و فنی مورد تایید قرار گیرد.
هزاوه افزود: تیم‌هایی که مورد پذیرش اولیه قرار گیرند به مدت 3 ماه در فضای کاری اشتراکی آموزش های رایگان دیده و در پایان دوره از طرح خود دفاع خواهند کرد. این آموزشها و مهارت‌ها در دوره پیش‌رشد و دوره رشد کامل‌ و تخصصی‌ خواهد بود.
مدیر مركز رشد فناوری نخبگان همچنین به محدودیت فضای استقرار شركت‌ها و تعداد درخواست‌ها اشاره كرد و افزود: متقاضیان تا تاریخ 8 دی ماه سال جاری فرصت دارند تا به نشانی اینترنتی مرکز رشد فناوری نخبگان (ww.techelite.ir ) برای تکمیل فرم ثبت نام مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com