0  |  0

نخستین کنگره جهانی «فناوری های هوشمند ۲۰۱۸» برگزار می‌شود

نخستین کنگره جهانی «فناوری های هوشمند ۲۰۱۸» برگزار می‌شود

نخستین کنگره جهانی فناوری های هوشمند ۲۰۱۸ با رویکرد «بانکداری هوشمند» با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت ورزش و جوانان، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و دانشگاههای معتبر کشور، ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه امسال برگزار می شود.
نیما امیرشکاری، مدیرگروه بانکداری الکترونیک پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی در این باره گفت: این رویداد با حضور اساتید فرهیخته ملی، پژوهشگران، دانشجویان و مدیران دستگاه ها در حوزه فناوری اطلاعات و با حضور و همکاری مهمانانی از کشورهای مختلف جهان نظیر آلمان، ایتالیا، استرالیا، اوکراین، آرژانتین، پرتغال و نیز مشارکت چشمگیر شرکت های داخلی و خارجی فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی نظام اداری با توجه به تاکید رئیس جمهور به عنوان یکی از دغدغه های اصلی دولت مطرح است، افزود: کنگره جهانی فناوری های هوشمند با هدف کمک به تحقق این مهم با سه رویکرد اصلی دولت هوشمند، شهر هوشمند و بانکداری هوشمند در بخش های مختلف برنامه ریزی شده است.
دبیرعلمی کنگره جهانی فناوری های هوشمند ۲۰۱۸ از جمله محورهای رویکرد دولت هوشمند را اینترنت اشیا (IOT)، رایانش ابری، امنیت در نرم افزارهای اداری الکترونیکی و فناوری های همراه عنوان کرد و ادامه داد: از محورهای شهر هوشمند نیز می‌توان به مدیریت شهر هوشمند، آینده شهرها و ارتباط آن با هوشمندسازی، سیستم حمل و نقل هوشمند، بهداشت هوشمند و .... اشاره کرد.
وی اظهار داشت: موضوعاتی نظیر کاربردهای IOT در صنعت بانکداری، روندهای آتی صنعت بانکداری، شعب هوشمند بانکی، رایانش ابری، نقش بانکداری هوشمند در شهر هوشمند، امنیت و حریم شخصی در بانک های هوشمند در نیز بانکداری هوشمند مورد بررسی و واکاوی قرار می گیرد.
امیرشکاری برگزاری ۴۰ پنل تخصصی، کارگاه آموزشی و سخنرانی کلیدی در ۱۱ سالن جانبی به صورت همزمان را از جمله برنامه های این کنگره برشمرد و گفت: متخصصانی از ۱۵ کشور جهان نظیر آلمان، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، ایرلند، ترکیه و .... به منظور ارائه مدل ها و نمونه هایی از بانکداری هوشمند، در این رویداد حضور خواهند داشت.
دبیر علمی کنگره جهانی فناوری های هوشمند ضمن اشاره به بانکداری هوشمند، اظهار داشت: علاقه مندان و پژوهشگران می توانند با توجه به محورهای کنگره، مقالات خود را برای شرکت در این کنگره از طریق پایگاه اینترنتی WWW.FBFI.IR به دبیرخانه ارسال کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com